    From: kya <k...@m...here.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Thu, 24 Jun 2004 19:25:45 +0000 (UTC)

    On 24 Jun 2004 18:03:28 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:
    > kya wrote:
    [...]
    > Może za dużo wyciąłem z cytatu i to podziałało na Twoją wyobraźnię.

    Bez przesady, mam cytat, nic nie musi mi działać na wyobraźnię.

    > Ależ ja od dawna czytuję posty sadie (co prawda na tej grupie to po raz
    > pierwszy widzę) i doceniam więc nie musisz się solidaryzować, wierz mi. Nadal
    > twierdzę, że zrozumiałem, tylko Ty nie zrozumiałaś mojego komentarza. -)

    Ależ nie muszę się solidaryzować, żeby pisać, że coś widzę. A widzę
    coś takiego (<s...@a...pse.dyster>):

    Saddie:
    "Jeżeli sieci providera jest w stanie cokolwiek zrobić jeden klient
    ślący wirusy, to administrator powinien poważnie się zastanowić nad
    stanem tej sieci."

    Andrzej Bursztynski:
    "Widzisz, tak się składa że każda sieć komputerowa oprócz różnych
    śmiesznych pudełek [...] składa się z komputerów, których liczebne
    zdecydowaną większość stanowią komputery klientów, na które żaden super-
    czujny-super-administrator nie ma (i nawet nie powinien bez zgody
    właściciela) mieć wpływu."

    I z tego mi wynikło, że jednak nie zrozumiałeś (albo przynajmniej
    przeoczyłeś istotne). Ponieważ interesują mnie głosy w tej dyskusji,
    zwróciłam uwagę na nieporozumienie, żeby szybko wrócić do adremu.

    > Odetchnąłem, bo już myślałem że zaraz wyjdę na męskiego szowinistę.
    > Ale pewnie łatwiej się jest obrazić zamiast rzeczowo napisać o co chodzi?

    Nie wiem, nigdy nie próbowałam się obrażać.

    > Może dajmy sadie się bronić i używajmy argumentów zamiast komentarzy?

    Nie bronię Saddie (i nie wiem, skąd to wrażenie -- nie widzę, żeby była
    atakowana). W ogóle nie rozmawiamy o niej, tylko o Tobie. Napisałam, że
    jej nie zrozumiałeś. Po Twojej odpowiedzi doszłam do wniosku, że Ty po
    prostu nie możesz się mylić -> zwracanie Ci uwagi nie ma sensu -> nie mam
    zamiaru robić tego więcej.

    Choć nie ukrywam -- sugerowanie obrażalstwa i "solidaryzowania"
    oraz przekręcanie pseudonimów wpływają na moją przyjemność lektury.

    Jeśli nasz podwątek ma wyewoluować w adpersony, proponuję EOT; nie to
    mnie interesuje w problemie z zawirusowanymi użytkownikami.

    --
    ////))) Pewną wadą pająków jest to, że nie mają mordek jak małe foczki. :
    //|-O-O ) [Makawity] :