    From: kya <k...@m...here.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Sat, 26 Jun 2004 02:16:42 +0000 (UTC)
    <s...@a...pse.dyster> <cbch3m$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@a...itpp.pl>
    <s...@a...pse.dyster> <s...@h...hell.pl>
    <cbikv3$hnc$1@achot.icm.edu.pl>

    On Sat, 26 Jun 2004 03:53:49 +0200, Paweł Tyll wrote:
    > "kya" <k...@m...here.invalid> wrote in message
    > A co robi provider wiodący, posiadający najwięcej typowych ssaczy i
    > rozsiewaczy wirusów, rozdając dostęp do sieci, nie filtrując na routerach

    Z pewnym nieświadomym userem z Torunia, który kilka razy w tygodniu
    przysyła mi maila z wirusem, na pewno nie robi nic. Czasem mam wrażenie,
    że prędzej sama zapcham skrzynkę abuse, niż ten gość przestanie.

    [...]

    > Tak, zabezpiecz sobie radio przed kiepskim oprogramowaniem i nieświadomym
    > userem. Pomyśl szerzej niż 'hm, zgłoszę dyrektorowi że wymieniamy switche i
    > routery, bo te co są nie mają możliwości cięcia portów i analizy ruchu - jak
    > się nie zgodzi to będzie to w sumie jego problem, ja i tak w przyszłym
    > miesiącu wezmę wypłatę'.

    Właśnie o to pytam. Czy da się, a jak tak, to jak, czy się nie da, a jak nie,
    to dlaczego?

    > Tak, są darmowe firewalle. A potem odbiera się telefony pod tytułem 'nie
    > działa mi znowu Internet, możecie cos z tym zrobić?' po czym ktoś jedzie do
    > klienta i coś z tym robi - mianowicie wyłącza darmowego firewalla i Internet
    > nagle zaczyna działać...

    Tutaj akurat była mowa o tym, że użytkownik marudzi, że musi sobie
    *dokupić* firewalla, nie o tym, że nie umie go używać, czy za niego
    zapłaci, czy nie.

    --
    ////))) Rzućcie broń, bo zgolę jej makijaż. Trochę to potrwa :
    //|-O-O ) [Tank Girl] :