    From: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: 26 Jun 2004 07:13:51 GMT
    <s...@a...pse.dyster> <cbch3m$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@a...itpp.pl>
    <s...@a...pse.dyster> <s...@h...hell.pl>
    <cbikv3$hnc$1@achot.icm.edu.pl>

    Paweł Tyll wrote:
    > Bez przesady, nie przypisujmy Microsoftowi całego zła tego świata. Wszak ja
    > jakoś dawno wirusa/spyware'u/trojana nie miałem, czyli chyba jendak się da?

    Bez przesady, ale nie jesteś typowym użytkownikiem Internetu. A ponieważ
    odniosłeś się do wyrwanego z kontekstu cytatu mojego zdania - już tłumaczę.
    Porównaj _domyślne_ konfiguracje W2K czy (o zgrozo) W98 (nadal zadziwiająco
    dużo instalacji w _polskim_ internecie) z Linuxem czy FreeBSD.
    W dodatku znakomita większość użytkowników Windows nie ma zielonego pojęcia
    co jest "pod maską", z Linuxem (chociaż to się zmienia) jest znacznie lepiej
    pod tym względem. Może nie całe zło świata ale jednak zostawianie wielu
    otwartych usług _bardzo_ się przyczyniło do rozwoju robali, a dziury
    w Explorerze/Outlooku dla wirusów pocztowych.

    A czy "jednak się da" - pewnie, że się da. Tylko to jest trochę jak ze
    skrzynią biegów w moim aucie - gdybym wpadł na to, że autoryzowany warsztat
    nie wymieni mi oleju to bym teraz nie płakał nad wymianą łożysk, a że
    mechanik ze mnie żaden - to teraz płacę. I uczę się na błędach.
    A jakbym się znał to pewnie sam bym sobie auto serwisował.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-