  • Data: 2004-06-27 20:29:49
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Jun 2004 21:26:29 +0200, Kocureq <a...@...stopce.pl> wrote:

    >Wlasnie, ze takich ludzi to w tej sieci nie ma :)

    swego czasu jakis user zalapal cos co rozsylalo pakiety na losowe IPki
    mulac mi przy okazji maskarade. z racji ze jestem osoba leniwa to
    zablokowalem polaczenia wychodzace na 137-139 zamiast chodzic i
    upominac juzera zeby sobie odwiruslowal kompa

    koles z innej sieci sie ze mnie smial "u nas takich nie ma"

    2 tygodnie pozniej przylazl do mnie z zapytaniem jak to sie blokuje bo
    teraz u niego sie zaczelo...

    --
    futszaK
    598339018 888010641