eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCzy dostawca miał rację??? › Re: Czy dostawca miał rację???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Paweł Tyll <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Sun, 11 Jul 2004 12:16:51 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <ccr42i$ppv$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <s...@l...eu.org>
    <4...@n...onet.pl>
    <s...@a...pse.dyster> <cbch3m$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@a...itpp.pl> <cbijr1$gnf$1@achot.icm.edu.pl>
    <s...@a...itpp.pl>
    NNTP-Posting-Host: h50482523.cli.nitronet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1089541012 26431 80.72.37.35 (11 Jul 2004 10:16:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jul 2004 10:16:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66813
    [ ukryj nagłówki ]

    Malgorzata Lewicka wrote:
    > Bez przesady. Będąc administratorem małej firmy masz mało klientów,
    > co tym bardziej ułatwia skontaktowanie się z klientem przed
    > zastosowaniem środków drastycznych.
    Absolutnie niczego to nie ułatwia. Tak samo można użyć telefonu jak i w dużej
    firmie, tak samo można zaprojektować sieć dobrze, by psuje namierzyć szybko,
    bądź tak samo można to spieprzyć i nie wiedzieć co się w niej dzieje.
    Natomiast brak funduszy ułatwia wybalansowanie spieprzenia i zrobienia dobrze
    na korzyść niestety pierwszego.

    > No dobrze. Bardzo rozpaczliwy ten post, ale dalej nie wynika z
    > niego potrzeba odcięcia przed skontaktowaniem się (albo próbą
    > skontaktowania). Rozumiem natomiast, że w przypadku niewielkiej firmy
    > z niewielką infrastrukturą czas, przez który tolerujemy
    > zawirusowanego w sieci, może spaść np. z dnia do godziny.
    Ja informuję przy pomocy proxy, że wirus/DoS/cośtam, że programy tu i tu, że
    kontakt telefoniczny z administratorem, i że wtedy zacznie działać znów -
    jakoś nie widzę potrzeby kontaktu z klientem lepszej niż taka i nie potrzebuję
    czekać ani dnia ani godziny ani pięciu minut. Co do rozpaczliwości postu, to
    poruszał on akurat mocniej inny temat niż potrzeba kontaktu, bądź jej brak.

    Zdrówko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: