    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest jakis sposób na sprawne wyszukiwanie
    Date: Sun, 04 Mar 2012 18:49:12 +0100

    On 2012-03-04 15:03, boxfish wrote:

    > A na PC czego używasz do wyszukiwania ? Chrome ? na telefonie także ?
    >
    > Pomijam fakt że wyszukiwanie głosowe u mnie w zasadzie w 100% zamyka temat.

    Panowie, po prostu rewelacyjnie pomogliscie pytajacemu... Zero pomocy.
    Problem nie jest zwiazany z klawiatura, mozna sobie wybrac dowolna i
    bedzie tak samo. Kwestia jest zwiazana z wybraniem jednej pozycji z
    listy podpowiedzi pojawiajacej sie pod oknem wyszukiwania youtube.
    Wybierajac cokolwiek z tego okna od razu nastepuje wyszukiwanie. U mnie
    na SGS2 jest niestety to samo.