  • 1. Data: 2012-03-03 18:06:36
    Temat: Czy jest jakis sposób na sprawne wyszukiwanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Najbardziej w Androidzie na sgs2 irytuje mnie mechanizm wyszukiwania
    (w google lub youtube) który uniemożliwia autouzupelnianie kolejnych
    słów w zapytaniu, np: chce wyszukać wyrażenie "zielony rower".
    Wpisuje "zie.." i autouzupelnianie w google podpowiada cały wyraz,
    gdy wybiorę wyraz z podpowiedzi od razu uruchamiane jest wyszukiwanie
    bez cienia szansy na dopisanie drugiego wyrazu "rower" wyszukiwanego
    wyrażenia.
    Czy istnieje jakaś sztuczka umożliwiająca autouzupelnianie
    podpowiadanego słowa, dopisanie drugiego (tak jak na PC) i dopiero
    uruchomienie wyszukiwania?
    W aplikacji youtube to już robi się dramat jak potrzeba wyszukać
    kolejny tytuł składający się np. z 5 słów podstawowych a różniący się
    tylko ostatnim 6 słowem. Zawsze trzeba mozolnie wprowadzać po kolei
    wszystkie litery wszystkich pierwszych 5 słów...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-03-03 21:42:02
    Temat: Re: Czy jest jakis sposób na sprawne wyszukiwanie
    Od: kubu62 <f...@f...com>

    On Sat, 03 Mar 2012 19:06:36 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > tylko ostatnim 6 słowem. Zawsze trzeba mozolnie wprowadzać po kolei
    > wszystkie litery wszystkich pierwszych 5 słów...

    A jaki to ma związek z Androida albo sgs2 że się tak z ciekawości
    zapytam?
    Albo trzeba zmienić klawiaturę, albo przeglądarkę.

  • 3. Data: 2012-03-03 23:14:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 03 Mar 2012 22:42:02 +0100, kubu62 <f...@f...com> wrote:
    > A jaki to ma związek z Androida albo sgs2 że się tak z ciekawości
    > zapytam?

    Ot poprostu na Androidzie mam z tym problem a na PC nie.
    Funkcjonalność jest na PC intuicyjna wiec dziw ze nie ma
    analogicznej na Androidzie, a może jest jakiś magiczny gest dający
    efekt "tab completion" ? WP jak sobie z tym radzi?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2012-03-04 14:03:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-04 00:14, Marek pisze:

> [...]
    > jest na PC intuicyjna wiec dziw ze nie ma analogicznej na Androidzie, a
    > może jest jakiś magiczny gest dający efekt "tab completion" ? WP jak

    A na PC czego używasz do wyszukiwania ? Chrome ? na telefonie także ?

    Pomijam fakt że wyszukiwanie głosowe u mnie w zasadzie w 100% zamyka temat.

  • 5. Data: 2012-03-04 17:49:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-04 15:03, boxfish wrote:

    > A na PC czego używasz do wyszukiwania ? Chrome ? na telefonie także ?
    >
    > Pomijam fakt że wyszukiwanie głosowe u mnie w zasadzie w 100% zamyka temat.

    Panowie, po prostu rewelacyjnie pomogliscie pytajacemu... Zero pomocy.
    Problem nie jest zwiazany z klawiatura, mozna sobie wybrac dowolna i
    bedzie tak samo. Kwestia jest zwiazana z wybraniem jednej pozycji z
    listy podpowiedzi pojawiajacej sie pod oknem wyszukiwania youtube.
    Wybierajac cokolwiek z tego okna od razu nastepuje wyszukiwanie. U mnie
    na SGS2 jest niestety to samo.

  • 6. Data: 2012-03-04 18:06:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 04 Mar 2012 15:03:00 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:
    > A na PC czego używasz do wyszukiwania ? Chrome ? na telefonie także
    ?

    W pc firefox, w tel. domyslny browser w sgs2. Ale completion w
    przeglądarkach na pc dziala tak samo bez wzgledu na rodzaj
    przeglądarki: wybor strzalka góra-dół.
    A w youtube jak wyszukujesz - też głosowo?
    Mnie najbardziej irytuje brak możliwości wpisania automatycznie
    poprzedniego hasła z możliwością jego ręcznej korekty.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2012-03-18 16:56:42
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > W pc firefox, w tel. domyslny browser w sgs2. Ale completion w
    > przeglądarkach na pc dziala tak samo bez wzgledu na rodzaj
    > przeglądarki: wybor strzalka góra-dół.

    Podpowiedzi na stronie google to nie jest funkcja telefonu ani przeglądarki
    tylko html/javascript - działa tak, jak sobie autorzy strony zażyczyli.
    Żadne zmienianie przeglądarki tu w niczym nie pomoże.

  • 8. Data: 2012-03-18 17:01:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Panowie, po prostu rewelacyjnie pomogliscie pytajacemu... Zero pomocy.

    Tak to się kończy, jak niepełnosprytni androidziarze próbują uchodzić za
    mądrych.

  • 9. Data: 2012-03-18 17:03:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kubu62 <f...@f...com> wrote:

    > A jaki to ma związek z Androida albo sgs2 że się tak z ciekawości
    > zapytam?
    > Albo trzeba zmienić klawiaturę, albo przeglądarkę.

    Albo majtki i skarpetki.

  • 10. Data: 2012-03-18 17:08:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    http://kut.as/071g