  • 61. Data: 2022-08-29 22:15:17
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.08.2022 o 21:59, r...@k...pl pisze:

    > Każdy wjazd na drogę ekspresową musi mieć pas rozbiegowy.
    > Teraz możesz iść i powiedzieć Ministrowi Gospodarki, że jest nienormalny i nie
    > zna się na wydawanych rozporządzeniach w/s warunków technicznych, bo random z
    > usenetu wie lepiej. Najlepiej!

    Przecież wyraźnie potwierdzam że masz rację - skoro twierdzisz, że każda
    droga zmieniająca się w S-kę jest pasem rozbiegowym.
    Ja jestem głąbem, i według mnie droga uzyskująca status ekspresowej nie
    jest pasem rozbiegowym. Pozostaniemy przy krańcowo odmiennych racjach,
    każdy ze swoją.

    --
    -
    Akarm

  • 62. Data: 2022-08-29 22:55:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.08.2022 o 03:02, J.F pisze:

    > Aczkolwiek zawalidrog przybylo ... polityka wysokich mandatow przynosi
    > skutki, czy to moze katolicy po mszy/religii ?

    Drogie paliwo.

  • 63. Data: 2022-08-29 23:05:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-08-29 10:09, Janusz wrote:

    > To po ch.j się tłumaczył że nie widział zabudowanego?

    Bo nie widział i jechal 120. No i tu szkopul bo zakladal, ze jedzie
    120/90 a nie 120/50.
    No a swoja droga na czesci dróg jazda 120/90 to nie jest znowu jakies
    wielkie szalenstwo. Zalezy jak na danym kawałku ta droga wyglada.

    --
    mk4

  • 64. Data: 2022-08-29 23:08:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-29-sierpnia-2022 o 19:14, Shrek pisze:

    > Plus w porównaniu z naczelnikiem, że miał prawko i nie zasłaniał się
    > immunitetem (btw jak już przy naczelniku jesteśmy to regularnie
    > popierdala krakowskim przedmieściem i nowym światem na zakazie).

    Ten naczelnik to jakiś gej w sutannie co Ci krzywdę zrobił?

    Schetyna się głupio tłumaczył bo nie widział że wjechał na ekspresówkę i
    mógł pędzić ;-) 120.

    Z tej całej powskiej bandy jest chyba najmądrzejszy. Ale to nie znaczy
    że mam mu dać fory. ;0)

    Co za różnica że jechał 120 na 50 czy jechał 120 na 90?

    jebany wariat w BMW ;-)

    Pani Wielguś coś tam tak twierdzi o ona się przecież zna ;-)

  • 65. Data: 2022-08-30 03:18:25
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "Tadek" <l...@d...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt normalny limitów nie przestrzega,

    Tyko nienormalni nie przestrzegają limitów.

  • 66. Data: 2022-08-30 06:34:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2022 o 23:08, _Master_ pisze:

    > Ten naczelnik to jakiś gej w sutannie co Ci krzywdę zrobił?

    To starzec odklejony od rzeczywistości co rzeczywiście trochękrzywdy mi
    zrobił.

    > Schetyna się głupio tłumaczył bo nie widział że wjechał na ekspresówkę i
    > mógł pędzić ;-) 120.

    A czy ja piszę, że się mądrze tłumaczył?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2022-08-30 08:17:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-29-sierpnia-2022 o 19:14, Shrek pisze:
    > Plus w porównaniu z naczelnikiem, że miał prawko i nie zasłaniał się
    > immunitetem

    Jaki plus. Schetyna złamał prawo z premedytacją.
    Jechał 1120 na 50 a jego debilne tłumacze sytuacji nie zmienia bo
    jechałby 120 na 90.

    Jaki ten PLUS? Może ten kolejny wariat w BMW powinien być jednak wożony?
    PO stać na fury dla swoich dygnitarzy ;-)

  • 68. Data: 2022-08-30 08:19:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Nie byłeś w Katowicach nigdy? Dwie autostrady w zabudowanym.

    Nie myl Gliwic z Katowicami :)
    Choć w Gliwicach A4 biegnie poza terenem zabudowanym a A1 też nie ma
    bezpośredniego wjazdu (chyba... :) )

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 69. Data: 2022-08-30 08:20:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2022 o 03:18, Tadek pisze:

    > Tyko nienormalni nie przestrzegają limitów.

    KAPELUSZ PLONK>

  • 70. Data: 2022-08-30 08:21:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-29-sierpnia-2022 o 23:05, mk4 pisze:
    > No a swoja droga na czesci dróg jazda 120/90 to nie jest znowu jakies
    > wielkie szalenstwo. Zalezy jak na danym kawałku ta droga wyglada.

    Pewnie że to nie szaleństwo ale to ścierwo przez wiele lat uchwalało
    takie przepisy i doprowadziło do takiego burdelu.

    Kto na niego zagłosuje jak nie przestrzega tego na co głosował? ;-)

    PS. przypomniała mi się jego zacietrzewiona mina jak bronił maseczek a
    Konfederat wytknął mu że jak przyjechał do studia TV to mógł samochodem
    kogoś ZABIĆ ;)