  • Data: 2013-12-29 12:50:58
    Temat: Re: Czy radia kradną?
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał :

    > U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    > jeszcze mu nie ukradli.

    A mi ukradli i to całkiem niedawno chujowego Hustlera na magnesie, który
    nowy w sklepie jest warty jakieś cztery dychy. Wartość anteny spadła
    dodatkowo, bo obcięli kabelek nożykiem. I co? Nie da się? Tak samo zniknie
    chińskie radio kupione w stonce czy innym lidlu za stówę bez grosza.

    Trzeźwa ocena opłacalności tego jest nie na miejscu. Tu nie o kasę chodzi, a
    o rozrywkę przy której pryszczaty zasmarkaniec może zarobić choćby na
    browara. Tak dla sportu, z nudy, albo zwyczajnie żeby z wprawy nie wyjść. Ci
    co kradną kompletami koła warte kilka ładnych tysięcy pln myślą już trochę
    innymi kategoriami.

    pzdr
    --
    ARQ