  • 1. Data: 2013-12-28 09:25:39
    Temat: Czy radia kradną?
    Od: d...@g...com

    Mam pytanie czy nadal jest powszechna kradzież radiów, nawigacji, kamer, smartfonów i
    innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?

    Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać, ale nie chce mi się wierzyć, a
    bardziej nie chce mi się ściągać panelu skoro w biedronce kupuje się całkiem
    wypasione radio za mniej niż 200 zł?

    Czy nadal jest rynek na kradzione radia?

    Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

  • 2. Data: 2013-12-28 09:35:56
    Temat: Re: Czy radia kradną?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-28 09:25, Użytkownik d...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Radia raczej nie, no chyba że na pijanego gówniarza trafisz.
    Ale wszelkie wyglądające na wartościowe rzeczy w kabinie mogą
    kosztować się wybitą szybę, nawigacja, kamera czy torba na laptop
    leżąca na fotelu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-12-28 09:55:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-28 09:25, d...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Radia kradną i jest na to rynek. Głąbów na wsiach nie brakuje którzy
    gotowi są zapłacić 100zł za super soniacza czy pajoniera, który legalny,
    nowy kosztuje pewnie z 200zł :)

    Lewis

  • 4. Data: 2013-12-28 09:57:12
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    i innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?

    > Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać,

    Ściągać jak ściągać ale zamykać auto nawet na kilka minut ;-)
    Są tacy co filują i patrzą gdzie schowałeś (łącznie z ładowarką) i
    skuszą się nawet na 100 zł.

  • 5. Data: 2013-12-28 10:01:58
    Od: Martin Fox <f...@f...com.pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 00:25:39 -0800 (PST), d...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Ile złodziej jest w stanie dostać za taki sprzęt? Z reguły grosze, bo sam
    sprzęt (nowy, w sklepie) nie jest wiele warty. Ja mam navi i rejestrator
    przypięte na szybie na stałe i wiszą sobie.

    Co innego jak zostawisz torbę na laptopa na siedzeniu - wtedy szyba często
    jest tłuczona i torba znika - po prostu to jest najłatwiejsze i wydaje się
    więcej warte.

    --
    Martin Fox

  • 6. Data: 2013-12-28 10:44:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    > gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Ciężko na takie pytanie odpowiedzieć - kiedyś takie kradzieże były na
    porządku dziennym (no i nocnym też), ale teraz to rzadkość. Rzadkość
    nie znaczy nie zdarza się - ostatnio u znajomego obrobili 4 samochody
    na mniej więcej sąsiadujących posesjach. CB zostawili, znajomemu
    zginęło stare radio + zestaw kluczy. Nie zdarzyło się nic takiego
    przynajmniej z 10 lat. Nawigację często zostawiam, rejestrator też,
    czasem telefon(smartphone) zostanie, ale ten na niezbyt długo ;)
    Gorzej jest w okresie urlopowym z rzeczami bardziej wartościowymi
    jak laptop czy kamera. Zdarzają się tacy, co obserwują co i jak.

  • 7. Data: 2013-12-28 13:37:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Dec 2013 10:44:04 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >Gorzej jest w okresie urlopowym z rzeczami bardziej wartościowymi
    >jak laptop czy kamera. Zdarzają się tacy, co obserwują co i jak.

    U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    jeszcze mu nie ukradli. Ale mnie zeszłej zimy ukragli wycieraczki :),
    kumplowi z klatki też wycieraczki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2013-12-28 14:14:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-28 13:37, jerzu pisze:
    (...)
    > U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    > jeszcze mu nie ukradli. Ale mnie zeszłej zimy ukragli wycieraczki :),
    > kumplowi z klatki też wycieraczki.

    Ba, innemu znajomemu z zamkniętego osiedla 'zajumali' kołpaki w Volvo
    ze dwa miesiące temu. Nie tylko jemu zresztą :)

  • 9. Data: 2013-12-28 20:18:38
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-12-28 13:37, jerzu pisze:

    > U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    > jeszcze mu nie ukradli. Ale mnie zeszłej zimy ukragli wycieraczki :),
    > kumplowi z klatki też wycieraczki.

    Mi 2 razy ukradli w Polo uszczelki od drzwi...

    Paweł

  • 10. Data: 2013-12-28 21:49:17
    Od: Trybun <Y...@y...com>

> [...]
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

    Za połowę ceny.