    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Date: Fri, 6 Mar 2015 20:38:40 +0100

    news:mdcrsd$c5i$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie nie wypłacą, tylko już wypłacili.
    > Więc albo mogą odzyskać 0, albo X - co byś wybrał?

    Ja bym odzyskiwał, ale ja nie jestem dużą bezwładną firmą.
    Już Ci pisałem, że nie myślisz korporacyjnie. Jesli nie mają na to
    procedury, to ktoś musi byc na tyle zdeterminowany, żeby przekonać swojego
    szefa, żeby on przekonał swojego, żeby ten odważył się zawracać głowę
    prezesowi (albo komuś z zarządu), żeby ten podpisał pismo do PZU. Każdy
    poziom będzie żądał analiz opłacalności i oszacowania niezbędnych zasobów
    firmy przeznaczonych do realizacji tego, jakże skomplikowanego,
    przedsięwzięcia.
    A tak, to lecą swoją standardową procedurą: zgłoszenie szkody z AC ->
    wypłata kasy -> utrata zniżek -> następny proszę!
    Nikt się nie wychyla, nikt nic nie ryzykuje, każdy się cieszy z utrzymania
    swojej pozycji małego trybika w machinie biurokratycznej. Nie opłaca im się
    działać nieszablonowo dla odzyskania tych kilku tysięcy raz na rok.

    To tyle wyjasnień w celu zrozumienia zasad działania "przeciwnika". :))

    PZU wymysliło, że regres opiszą sobie procedurami, włączą go do standardowej
    usługi w ramach ubezpieczenia i zrobią z tego główny punkt kampanii
    reklamowej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba