    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Date: Mon, 7 Sep 2015 16:13:27 +0200

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-09-02 o 16:45, j...@i...pl pisze:
    >No ja miałem nieszczęście pracować na 1 z 3 spacji należących do tego
    >samego właściciela (dawno temu). Zresztą nawet nie chodzi o to jaka
    >nazwa jest na fakturze. Raczej o to czy Shell ma prawo udostępniać
    >na prawo i lewo swoją bazę klientów (nawet na potrzeby wystawiania
    >faktur czy czegokolwiek innego).

    Firmy, wiec ochrona danych osobowych ich w zasadzie nie dotyczy.
    Gdzies tam jeszcze mozna wcisnac jakas karte flotowa, a niej "wyraza
    zgode na przekazanie danych podmiotom wspolpracujacym".
    Ale tak normalnie ...

    No i jeszcze drobiazg - nie wiem czy ksiegowosc nie musi trzymac
    jakiegos nr kontrahenta, w kazdej firmie innego.
    Choc to w sumie mozna bez problemu zrealizowac i przewidziec jedno
    pole indywidualne.

    J.