  • 1. Data: 2015-08-28 23:19:50
    Temat: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym
    Orlenie, jeszcze zanim wygramolę się zza kierownicy już startuje gostek
    w czerwonym ubranku, bierze się za wykręcanie korka (a to święta rzecz!)
    i niepytany wyciąga pistolet od Vervy98, kiedy ja zwyczajowo hulam na
    zwykłej 95? Dlaczego za każdym razem muszę tłumaczyć gamoniowi, że
    jeżdżę na takiej i nie mam zamiaru wdawać się w jego teorie na temat
    oszczędności, spalania, mocy itd? Ja chcę tylko zatankować i zrobić to
    tak, jak się myje zęby czy oddaje stolec. Sam, bez pomocy czy towarzystwa.
    Są lepsi - zajeżdżam na wałbrzyską stację Shella - ha!, a jakże - gościu
    wyskoczył, mało kapci nie pogubił i wyciąga
    NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.
    - Do pełna?
    - Nie, potrzebuję tylko 10 litrów i nie tej, i chcę sam.
    - Ale wie pan: "moc, oszczędność, spalanie, przyspieszenie, smarowanie,
    ble, ble, ble"
    - Przepraszam pana, spieszę się, niech pan zostawi ten korek w spokoju,
    sam odkręcę, przepraszam. - i wyjmuję pistolet od 95
    - Szybki umyć?
    - Nie, dziękuję
    - Olej sprawdzić? Ciśnienie w oponach?
    ... Czuję jak mi ciśnienie skacze do 260/170
    - K*RRWA! Czy ja wyglądam na blondynkę? Panie odczep się pan ode mnie,
    nie mam czasu!

    Dobra - tankowanie gazu - czynność niosąca ryzyko, musi być pracownik z
    jakimś tam przeszkoleniem. I starczy!
    Mało tego, wchodzę do kasy, a tam dwie kolejki, jak za Gierka za mięsem.
    No tak - zamiast osobnej kasy dla zgłodniałych Januszy i Grażyn, a
    osobnej dla tankujących, przy każdej serwują te posrane kabanosy w
    wacianej bułce. No i goście w ząbek fakturowani. Pół biedy jak klient
    jest zapisany w systemie, ledwie 5 minut i sru! Success! Jest faktura!
    Ale jakiś nuworysz w świecie ShellPaliwaZużelExtraLigaCymbergaja?
    Zdążyłbym wziąć prysznic, ogolić się, zaordynować depilację brazylijską
    i ujędrniającą maseczkę z czekolady i ogórków.

    - Paliwo z trójki i Chesterfieldy proszę.
    - Proponuję zapalniczkę.
    - Nie dziękuję.
    - Może kawę?
    - Nie.
    - A może płyn do spryskiwaczy?
    - Mam P Ł Y N D O S P R Y S K I W A C Z Y !
    - Kartę na punkty pan posiada?
    - Nie! Czy ja stąd kiedykolwiek wyjdę?

    Ale jak przypadkiem cię kierowco przyprze potrzeba tankowania w nocy, to
    masz dużą szansę napotkać pachoły blokujące wjazd pod dystrybutory. No
    bo zmiana zmiany, rozliczenie kasy czy co tam. Raz o północy, raz o
    drugiej - różnie. Zauważyłem, że takich nocnych klientów już się nie
    traktuje po "amerykancku".

    Przy okazji serdeczne kaktusy między pośladki projektantom obwodnicy w
    Ząbkowicach Śląskich - jak można było tak zaprojektować drogę, żeby
    ktoś, kto w tym mieście nigdy nie był, musiał na odcinku 200m rozegrać
    błyskawiczną symultanę szachową z Kasparowem, zgadując, jak dojechać na
    stację benzynową Orlenu? Odcinając przy tym starą drogę wjazdową i
    wyjazdową ze stacji? Dobrze, że kiedyś, kilka lat temu przez te
    Ząbkowice jeździłem, więc na czuja i oko z piszczącym z biedy "żydkiem"
    dojechałem.

    Na stacji zamieszanie, bo fachowcy po kolei rozbrajali dystrybutory i
    coś tam gmerali w rurach i zaworach, ale... wjeżdzając zobaczyłem gościa
    w czerwonym uniformie i od razu wiedziałem, że mi nie odpuści, pomimo
    tego, że są tam cztery dystrybutory. Nie myliłem się - czekał, pomimo
    tego, że obok na stanowisku z rozbrajanym przez fachowców dystrybutorem
    miotał się jakiś wyleniały gość o sylwetce emerytowanego księgowego, w
    szkłach -15 dioptrii, z gargantuicznym wysiłkiem próbujący cofnąć auto i
    przejechać na drugą stronę dystrybutora.
    Uczepił się mnie. Oczywiście Verva98...

    - Proszę 95, 25 litrów, lecę do kasy. Które to stanowisko? Aha, OK.

    W kasie:
    - Nie mam czasu, paliwo z piątki. Nie jadam kabanosów, zapalniczki nie
    chcę, płyn do spryskiwaczy mam, nie piję kawy, gotówka, paragon, nie mam
    karty na punkty.

    I nie jeżdżę seledinowym Fordem Focusem w różowe ciapki, a Octavią 2000
    bienzin, mordę mam paskudną, włosów niewiele, ubieram się normalnie, nie
    chodzę publicznie w stringach, nie mam kurrwa na gębie makijażu,
    kolczyków w nosie, uszach, łechtaczce ( tej też nie mam) ani tatuaży -
    na klacie, na łapach, na dupie.

    Czego oni ode mnie chcą? :-)

    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 2. Data: 2015-08-28 23:27:35
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-28 o 23:19, rAzor pisze:
    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo? Dlaczego na każdym
    [...]
    > Czego oni ode mnie chcą? :-)

    moze po prostu wyglądasz na [censored], który nie umie sam nalać i
    któremu można wszystko wcisnąć :) do mnie nie startują, a jak się jakiś
    próbuje zbliżyć (sporadycznie) to mowie z daleka "dzieki, poradze sobie"

    jakeś obce problemy masz :)

    @

  • 3. Data: 2015-08-28 23:29:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    rAzor wrote:

    > Takie, na których sam sobie zatankuję paliwo?

    tak

    > Dobra - tankowanie gazu - czynność niosąca ryzyko, musi być pracownik z
    > jakimś tam przeszkoleniem.

    nie musi. już od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

    ale pewnie zajęty byłeś kampanią wyborczą to nie zauważyłeś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-08-28 23:51:31
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-28 o 23:27, Artur Miller pisze:
> [...]
    > któremu można wszystko wcisnąć :) do mnie nie startują, a jak się jakiś
    > próbuje zbliżyć (sporadycznie) to mowie z daleka "dzieki, poradze sobie"

    Czyli mówisz, że dziary, tatuaże, zoty ancuch na szyi i karczycho o
    średnicy równej średnicy czaszki działa?

    > jakeś obce problemy masz :)
    >
    > @

    Może poruszasz się w mniej cywilizowanych regionach - niech zgadnę -
    Polska B?

  • 5. Data: 2015-08-29 00:00:49
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-28 o 23:29, masti pisze:

    > tak

    > nie musi. już od pewnego czasu tankujesz samodzielnie.

    Nie znam się na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam
    Januszom i wyborcom PełO. Mnie stać.

    > ale pewnie zajęty byłeś kampanią wyborczą to nie zauważyłeś

    Łuu-u, wyczuwam u was jakiś ból dupy, maściak. Zażyjcie może tego ( w
    internecie twierdzą, że pomaga):
    http://img.sadistic.pl/pics/ab9f3ebf40fa.jpg
    he he he

  • 6. Data: 2015-08-29 00:21:36
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 23:19:51 UTC+2 użytkownik rAzor napisał:

    > Czego oni ode mnie chcą? :-)

    Piniendzy :)

    Znam ten ból. W katowicach tez taka stacja jest gdzie taki pomagier próbuje ludzi
    uszczęśliwiać.
    Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza poprawić
    statystyki takiej stacji.

    Łukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2015-08-29 00:42:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    rAzor wrote:

    > Nie znam się na gazie - ten temat biedaczenia i oszczyndzania zostawiam
    > Januszom i wyborcom PełO. Mnie stać.

    twoja próba dowartościowywania się pokazuje, że Cię nie stać :)

  • 8. Data: 2015-08-29 01:31:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > wyskoczył, mało kapci nie pogubił i wyciąga
    > NitroPowerShellSuperHeterodineGasolineFireStarter98.

    Można zrobić tak - nie powiedzieć nic i poczekać aż naleje SuperExtra98,
    po czym oświadczyć, że jeździsz na zwykłej 95 i ZA INNĄ NIE ZAPŁACISZ.
    Jak im się nie podoba, niech wsadzą rurkę i odessają, ale tylko tyle ile
    nalali i tylko 98, resztka 95 ma zostać w baku.

    Jakby tak ich podejść to może szybko by się skończyli tacy pomagierzy.
    Bo na razie rżną klientów metodą faktów dokonanych.

  • 9. Data: 2015-08-29 02:29:10
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-29 o 00:42, masti pisze:

    > twoja próba dowartościowywania się pokazuje, że Cię nie stać :)

    Trollujecie maściak, ale skoro się domagacie: dawajcię gębę - napluję na
    stówę i z fasonem przykleję wam na to wasze, miedziane płaskie czółko.
    Ale paliwa mi nie nalewajcie, dam sobie radę. :-) Chcecie drugą stówę? A
    gdzie mam przykleić?

  • 10. Data: 2015-08-29 02:46:21
    Od: rAzor <b...@r...kobylka.ru>

    W dniu 2015-08-29 o 00:21, s...@g...com pisze:

    > Piniendzy :)

    Bingo! :-)

> [...]
    uszczęśliwiać.
    > Na moje to taki eksperyment jest czy da sie za pomocą ludka dupowłaza poprawić

    Zabieg handlowy marketoida - dłużej jesteś, większa szansa, że coś
    kupisz. Bo albo coś z regału - dwa razy droższą czekuladę, albo czekając
    w kolejce nawąchasz się tego kabanosa z psiny w bułce z waty i
    zgłodniejesz i zgodzisz się zapłacić 3 zeta (czy ile tam) za coś co
    warte 30 groszy.

    Naprawdę działa mi to na nerwy - mam jeszcze opcję na "Bliskiej", bo mam
    blisko, Z "zapalniczkami" sobie już poradzę (- trzy razy nie!, paliwo z
    piątki proszę!), ale won mi od korka, szyb i poziomu oleju!
    Pomału dojdą do tego, że zanim zapłacisz za paliwo będziesz musiał
    obejrzeć miejscową galerię dinozaurów i posłuchać wykładu o katastrofie
    sprzed 60mln lat - dinozaury są na handlowym topie).