  • 11. Data: 2015-12-13 16:06:30
    Temat: Re: Czy to jest nękanie?
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle z napisał w niedziela, 13 grudnia 2015 13:42:

    > Wiem że to może być przypadek ale wygląda to rak jakby
    > "system/pracownicy" dostarczali numery którymi się ostatnio
    > zajmowali.

    Ale masz na to jakieś dowody, czy to tylko Twoje
    przypuszczenia?

    > Może robią to odgórne a może to oddolna inicjatywa pracowników.

    Tak, czy owak, ZTCP, za działania pracowników w stosunku do
    stron trzecich odpowiada pracodawca, czyli w tym wypadku operator.

    Ale i tak, skoro masz problem natury prawnej, to IMHO właściwą
    grupą do dyskusji na ten temat jest pl.soc.prawo.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 12. Data: 2015-12-13 16:07:21
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle z napisał w niedziela, 13 grudnia 2015 16:05:

    > Zadałem ale prawnicy jakoś nie poczuli tematu (znaczy kaski do
    > zarobienia ;-) )

    :-(

    Może za dobrze im się powodzi.

  • 13. Data: 2015-12-13 19:17:40
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.12.2015 o 16:01, Jan Stożek pisze:

    > I co z tego?

    To, że kolejne numery wcale nie muszą być w tej samej sieci. I na odwrót
    - w Play mogą być dowolne początki. Nie ma już tak, że 600 = Era, 601 =
    Plus, 501 = Idea.

    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2015-12-13 19:24:52
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Alf/red/ napisał w niedziela, 13 grudnia 2015
    19:17:

    > To, że kolejne numery wcale nie muszą być w tej samej sieci. I na
    > odwrót - w Play mogą być dowolne początki. Nie ma już tak, że 600 =
    > Era, 601 = Plus, 501 = Idea.

    No i co z tego? Czy to w jakikolwiek wpływa na działanie
    spamera, który chciałby spamować kolejne numery telefonów? Najwyżej
    jego SMS-y pójdą do abonentów różnych sieci - i co? Działanie mu nie
    wyjdzie? Koszty wzrosną? Wpływy zmaleją?

    A w ogóle, to o tych "kolejnych numerach" napisałem trochę
    mimochodem. Czy gdyby spamer spamował losowe numer z jakiejś puli albo
    i ze wszystkich możliwych - to czy możliwość przenoszenia numerów
    jakoś by wpłynęła na jego działalność?

  • 15. Data: 2015-12-15 15:15:19
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.12.2015 o 19:24, Jan Stożek pisze:
    > No i co z tego? Czy to w jakikolwiek wpływa na działanie
    > spamera, który chciałby spamować kolejne numery telefonów?

    No właśnie nie wpływa, chociaż ktoś sugerował

  • 16. Data: 2015-12-18 18:57:49
    Od: z <...@...pl>

    "Przeżyjesz TRAGEDIE
    za sprawa 1
    PRZEKLETEJ RZECZY!!
    W tej RZECZY jest ZLY
    DIABEL!BLOKUJE
    PIENIADZE!może
    sciagnac OGROMNA
    BIEDE!odp CO na 72999
    WYRZUC TO!2,46R-eg

    Czy to jest nękanie?

    Użytkownik twierdzi że "Nie przeszkadzać" w opcjach konwersacji nie działa
    Ajfon 5C