    Subject: Re: Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 28 Nov 2019 12:40:22 +0100

    W dniu 2019-11-28 o 11:23, yabba pisze:
> [...]
    75y,7.24h,100.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2vRnETNLu-k3pGx
    SezzK9A!2e0!7i16384!8i8192

    ,75y,49.99h,104.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGeka78_NhUHA
    DkkUd7OxKw!2e0!7i16384!8i8192

    > Czarny wygląda jakby wyjeżdżał z parkingu a nie z bocznej ulicy. Znak
    > Strefa ruchu dla tej ulicy też postawił jakiś geniusz - jest on nie do
    > zauważenia dla skręcających na ten parking, szczególnie w nocy.
    >
    > yabba

    Moim zdaniem w strefie ruchu nie ma czegoś takiego jak "wyjeżdżający z
    parkingu". W strefie ruchu wszyscy są równi, nie ma równiejszych :-)
    T.
    Ps. Zobacz na zdjęciu/mapie z góry.