  • 1. Data: 2004-04-12 18:55:18
    Temat: Re: Czy warto abuse - naciągacze
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Przesłałem Twoją wiadomość na grupę _pl.internet.mordplik_ na której
    omawiane są tematy związane ze spamem i jego zwalczaniem. Przy okazji na
    tej stronie - http://419eater.com/html/trophy_room3.htm pokazano jak
    udało się "zrobić w konia" afrykańskich spamerów. ;-)

    K.

  • 2. Data: 2004-04-12 21:29:27
    Od: Nautes <n...@i...pl>

    Mon, 12 Apr 2004 20:55:18 +0200, na pl.internet.polip, Krystek napisał(a):

    > Przesłałem Twoją wiadomość na grupę _pl.internet.mordplik_

    Dzieki za brak ntg, tym bardziej że zmienili grupę z pl.news.mordplik na
    pl.internet.mordplik.
    Ach te spamiery ;)

    Pozdr.
    Sławek

  • 3. Data: 2004-04-13 23:30:18
    Od: Michal M <m...@t...pl>

    Mon, 12 Apr 2004 20:55:18 +0200, na pl.internet.polip, Krystek napisał(a):

    > - http://419eater.com/html/trophy_room3.htm pokazano jak
    > udało się "zrobić w konia" afrykańskich spamerów. ;-)

    o co w tym chodzi, jak ich zrobili w konia ???

  • 4. Data: 2004-04-14 00:22:59
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.ihateunwantedmail.net>

    Michal M wrote:

    > o co w tym chodzi, jak ich zrobili w konia ???

    Zrobili tzw. reverse scam, czyli "odwrotny przekręt" po naszemu. Paru
    ludzi sobie zaczęło robić jaja z tych biednych Nigeryjczyków... Całe
    historie do przeczytania na http://419eater.com/ - są niesamowite :D

    Dla nie czytających po angielsku - generalnie chodzi o to, że piszesz
    "tak, pieniążki zaraz wyślemy, potrzebujemy jedynie potwierdzenia
    waszego zaangażowania w postaci..." i tu jest lista najbardziej
    absurdalnych rzeczy, na jakie panowie od reverse scam wpadli. M.in.
    zrobienie sobie zdjęcia z jakimś tekstem (z przekazem podprogowym :D),
    albo z butelką mleka na głowie itd. itp.

    Miłej zabawy!

    G.

  • 5. Data: 2004-04-14 01:40:35
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Grzegorz Mazur <n...@g...cjb.ihateunwantedmail.net> wrote:
    > Zrobili tzw. reverse scam, czyli "odwrotny przekręt" po naszemu. Paru
    > ludzi sobie zaczęło robić jaja z tych biednych Nigeryjczyków... Całe
    > historie do przeczytania na http://419eater.com/ - są niesamowite :D

    Ta jest jedna z lepszych,
    http://419eater.com/html/stev_ebe.htm
    i w dodatku wyciagneli forse od scammera :)

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 6. Data: 2004-04-14 03:09:35
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.ihateunwantedmail.net>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Ta jest jedna z lepszych,
    > http://419eater.com/html/stev_ebe.htm
    > i w dodatku wyciagneli forse od scammera :)

    Pięęęęęęękne! :D Czyta się długo, ale warto! Tylko kurna dziwię się że
    się tak komuś chciało... Ja bym dał sobie spokój po 2-3 dniach...

    G.

  • 7. Data: 2004-04-14 22:02:34
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Grzegorz Mazur <n...@g...cjb.ihateunwantedmail.net> naskrobał:

    > Pięęęęęęękne! :D Czyta się długo, ale warto! Tylko kurna dziwię się że
    > się tak komuś chciało... Ja bym dał sobie spokój po 2-3 dniach...

    mi sie tylko udalo scambaitnac kolesia ktory zarywal moja matke przez net.
    Byl z Texasu i na "ladne oczy" mi wówczas 12letniemu bachorowi przyslal
    pelna wersja gry Unreal pocztą ;]
    nie wiem na ile matka go scambaitowala, bo miala duzo ubaw czytajac jego
    maile ;p

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 8. Data: 2004-04-16 15:21:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Mateusz(Amkacz) <m...@...sygnaturce> zapodał(a):
> [...]
    > Byl z Texasu i na "ladne oczy" mi wówczas 12letniemu bachorowi przyslal
    [...]

    ech- kiedyś to się nazywał sponsoring, albo po prostu
    kurewstwo :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl