eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"? › Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: AZ <a...@g...com>
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqruvn$qj5$1@node1.news.atman.pl>
    <lqs3qj$a4$1@node1.news.atman.pl> <lqsr0a$ktp$2@node1.news.atman.pl>
    <lqt22g$sq9$1@node1.news.atman.pl>
    <53d5417b$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 27 Jul 2014 20:19:01 GMT
    Lines: 24
    Message-ID: <53d55eb5$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.231.150
    X-Trace: 1406492341 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 79.187.231.150:49160
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540104
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-07-27, Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> wrote:
    >>
    >> Tak na logikę to jak silnik się trzęsie, to dobrze mu nie robi.
    >>
    >>
    >> A tak bardziej naukowo - moc to moment razy obroty. Żeby uzyskać tą samą
    >> moc (a żeby utrzymać to samo przyspieszenie bądź prędkość to cudów nie
    >> ma - moc musi być _z_grubsza_ ta sama) masz przy niższych obrotach
    >> większy moment na wale silnika, a co za tym idzie na wszystkich jechgo
    >> częściach (a co najmniej na większości)
    >
    > Połowa prawdy. Druga połową jest to że przy mniejszych obrotach mamy
    > mniejszą prędkość liniową np. na styku panewka - czop wału - czyli
    > cieńszy, a czasem wręcz niezupełnie wykształcony klin olejowy. W efekcie
    > - duży nacisk, kiepskie rozprowadzenie oleju - czyli metal drze na
    > sucho. Zdrowe to raczej dla silnika nie jest.
    >
    Dobrze zobrazowane jest tutaj ;-)
    <http://youtu.be/IGB4r7foIlM?t=25s>

    --
    Artur
    ZZR 1200
    GSX-R 600 K6

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: