  • 21. Data: 2018-06-26 17:59:38
    Temat: Re: Czym myć ręce?
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-26 o 12:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > a) tak sobie, nienajlepiej,
    > b) duzo sody zawiera, regularne mycie nie jest szkodliwe ?
    >
    > J.

    I co z tego ? Mówię, że jakby nie było innych środków to zwykły proszek
    problem rozwiązuje a nie, że jest najwłaściwszy.

  • 22. Data: 2018-06-26 20:55:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-26 o 00:53, J.F. pisze:

    > https://motofocus.pl/informacje/nowosci/54194/wielki
    -test-chemii-warsztatowej-do-mycia-rak

    Rewelka, dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2018-06-26 21:30:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-25 o 22:48, s...@g...com pisze:

    > Najpierw smarujesz kremem ochronnym, potem pasta bhp.
    > Pasta tez dosyc dobrze daje rade jak nie zasmarujsz rak kremem.

    Sęk w tym, że ręce muszę mieć możliwie czyste przy majsterkowaniu. Nie
    mogę nakładać kremu przed pracą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 24. Data: 2018-06-27 00:10:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Ci juz doradzili najlepsza metode jesli hobby nie polega na przebieraniu
    umazanego przepracowanym olejem tluczonego szkla zmieszanego z wiorami z kwasowki,
    pinezkami i gwozdziami tapicerskimi. To gumowe cienkie rekawiczki. Robia teraz z
    jakis cudownym materialow typu neopren itp. Uzywam takich rekawiczek przy pracach
    kuchennych bo tak sie zlozylo ze od pewnego czasu ja gotuje. Inna sprawa ze tak
    dobrego kilkadziesiat lat nie jadlem. Jak sa dopasowane rozmiarem to zachowuja sie
    jak druga skora. Rece sie w nich prawie nie poca jak przed wlozeniem wsypac troche
    talku albo maki ziemniaczanej.

  • 25. Data: 2018-06-27 16:26:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Chyba Ci juz doradzili najlepsza metode jesli hobby nie polega na przebieraniu
    umazanego przepracowanym olejem tluczonego szkla zmieszanego z wiorami z kwasowki,
    pinezkami i gwozdziami tapicerskimi.

    Tak, już doradzili. :-)

    To gumowe cienkie rekawiczki. Robia teraz z jakis cudownym materialow
    typu neopren itp.

    Zamówiłem na próbę jakieś. Stosowałem pierwotnie takie jak w gabinetach
    zabiegowych mają ale były g... warte. Muszę czuć w palcach drobne
    elementy więc grubych nie chciałem.

    > Uzywam takich rekawiczek przy pracach kuchennych bo tak sie zlozylo ze od pewnego
    czasu ja gotuje. Inna sprawa ze tak dobrego kilkadziesiat lat nie jadlem.

    To zaproszenie na obiad? :-)

    > Jak sa dopasowane rozmiarem to zachowuja sie jak druga skora. Rece sie w nich
    prawie nie poca jak przed wlozeniem wsypac troche talku albo maki ziemniaczanej.

    Podaj może jakieś detale.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2018-06-27 18:04:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz pomiedzy 30 a 40 lat i ladne cycki to zaproszenie.

  • 27. Data: 2018-06-28 20:39:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Jak masz pomiedzy 30 a 40 lat i ladne cycki to zaproszenie.

    :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 28. Data: 2018-06-28 21:06:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Przyjeżdżam w sobotę. Tymczasem przesyłam zdjęcie http://tiny.pl/gs43r

  • 29. Data: 2018-06-28 22:03:27
    Od: l...@g...com

    To se chłopaki pobalujecie.

  • 30. Data: 2018-06-29 00:03:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przyjedz w takim razie z siostra a ja przyprowadze kolezanke dla ciebie
    https://www.google.com/search?q=bardzo+gruba+kobieta
    &client=tablet-android-lenovo&prmd=ivn&source=lnms&t
    bm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwics7XrrffbAhWKFJoKHc3FA0QQ_A
    UIESgB&biw=1280&bih=800#imgrc=HFly6Lir9nIhaM:&isa=y