  • 1. Data: 2010-10-13 08:18:04
    Temat: Czym się różnią te dwie płyty Gigabyte?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Szukam różnic pomiędzy płytami:

    GIGABYTE GA-X58A-UD5
    GIGABYTE GA-X58A-UD3R

    Sprawdzałem na porównywarce ze strony Gigabyte i nie widać żadnych
    różnic, również na porównywarce z Komputronika. Wie ktoś czym się różnią
    te dwie płyty? W cenie jest różnica kilku stówek.

  • 2. Data: 2010-10-13 08:32:05
    Temat: Re: Czym się różnią te dwie płyty Gigabyte?
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2010-10-13 10:18, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > różnic, również na porównywarce z Komputronika. Wie ktoś czym się różnią
    > te dwie płyty? W cenie jest różnica kilku stówek.

    http://tinyurl.com/24t6vfz
    Pierwszy link...

  • 3. Data: 2010-10-13 08:38:39
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-10-13 10:32, ikov pisze:
    > http://tinyurl.com/24t6vfz
    > Pierwszy link...

    Nadal nie widzę różnicy między tymi płytami, po za tym że UD5 ma 2 porty
    lan, ale na pewno za to nie dopłaca się 250zł

  • 4. Data: 2010-10-13 08:43:18
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 10:38:39 +0200, PesTYcyD napisał(a):

    > Nadal nie widzę różnicy między tymi płytami, po za tym że UD5 ma 2 porty
    > lan, ale na pewno za to nie dopłaca się 250zł

    Z pierwszego linku:
    http://oclab.pl/news/hardware/usb-3-0-i-sata-3-najno
    wsze-rozwiazania-na-plytach-glownych-gigabyte-ga-x58
    a-ud5-oraz-ga-x58a-ud3r/

    Model GA-X58A-UD5 jest propozycją, która przypadnie do gustu overclockerom
    oraz zagorzałym graczom. Płytę wyróżnia zaawansowany system zasilania
    (12+2+2 fazy) oraz rozbudowany układ chłodzenia oparty o przewody cieplne.
    Overclokerzy mogą skorzystać z precyzyjnego kontrolera regulacji napięcia
    procesora, pamięci oraz chipsetu (Precision OV) ułatwiającego podniesienie
    wyjściowych parametrów płyty. Dodatkowym udogodnieniem jest wyświetlacz
    LED, a także przyciski Power/Reset/Clr CMOS pozwalające na sterowanie
    platformą bez konieczności podłączania przedniego panelu obudowy.

    Z kolei model GA-X58A-UD3R zainteresuje użytkowników, oczekujących od
    platformy wysokiej wydajności i stabilności w rozsądnej cenie. Ta płyta
    główna będzie udaną inwestycją, która dzięki najnowocześniejszym
    technologiom oraz doskonałym możliwościom rozbudowy, długo nie straci na
    aktualności.

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2010-10-13 08:44:43
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-13 10:38, PesTYcyD pisze:

    > Nadal nie widzę różnicy między tymi płytami, po za tym że UD5 ma 2 porty
    > lan,

    to widzisz czy nie ?

    ale na pewno za to nie dopłaca się 250zł

    lenistwo ? zerknąłem na 3 linki, które za ciebie wygenerował kolega i
    okazało się że różnice są spore