  • Data: 2018-08-07 15:19:10
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 16:13:00 UTC-5 użytkownik Marek
    napisał:
> [...]
    > (uzyskując pierwotną wytrzymałość) czegoś co pracuje jak dźwignia,
    > zaczep lub uchwyt.
    > Jak ktoś kiedyś wymyśli sposób na łączenie takich materiałów w
    > sposób
    > "pierwotny" na poziomie cząsteczkowym/ataomowyn to będzie
    > milionerem.

    >Jak napisales o tych dzwigniach to sobie przypomnialem.
    >Czasem daje sie cos naprawic za pomoca wtopienia metalowych
    >wzmocnien.
    >Pamietam jak kumpel naprawil jakas dzwigienke za pomoca zszywaczy.
    >Cale obciazenie przenosily te druciki wtopione i odpowiednio

    Jeszcze jedna metoda, to naklejenie z bokow cienkich blaszek.
    Jesli tylko jest miejsce, to taki laminat powinien wiecej wytrzymac.

    Ewentualnie mata weglowa lub szklana ... ale stal moze byc ciensza.
    Hm, taka mate to by sie chyba dalo wtopic w plastik.

    >Ale to i tak jest takie srednie rozwiazanie.
    >Jak cos jest zle zaprojektowane to nie ma rady, polamie sie i tyle...

    Ale dobrze jest zaprojektowane i sie zasadniczo nie łamie.
    O ile jest z oryginalnie wytrysnietego plastiku, a nie sklejonego.

    J.