  • 351. Data: 2020-03-16 14:39:13
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 20:09, kk pisze:

    > To, że zrywność samochodu elektrycznego determinuje moc silnika a nie
    > rozwijana prędkość. Resztę pierdół wyciąłem. Najpierw pojeździj
    > elektrykiem po mieście.

    Ja wiem, że umiejętność czytania ze zrozumieniem jest zanikająca (czego
    mamy tu dobry przykład), ale skup się: rozmawiamy o prędkości
    maksymalnej, wyrażanej w stosunku ilości przebywanej drogi do upływu
    czasu. Nie o przyspieszeniu, czyli stosunku przebywanej drogi do
    kwadratu upływu czasu. Nie. Zatem zrywność, kop, wykurw, przyspieszenie,
    żwawość, chyżość, werwa, itp. nie są tematem tej rozmowy, co wyraźnie
    zaznaczyłem. No, ale skoro się upierasz - skuter o którym pisałem to
    była "pięćdziesiątka" i po zdjęciu blokady z wydechu kopa miała do ~40
    km/h lepszego od większości samochodów. No, na koło z gazu może nie
    szedł, ale pozwalało to na pierwszych metrach od świateł wybrać sobie
    pas ruchu i... tyle. Po kilkudziesięciu metrach i osiągnięciu około 50
    km/h (w zależności od ukształtowania terenu) ruch z przyspieszonego
    przechodził w jednostajny i możliwość zmiany pasa znikała. Dla tego
    właśnie w naszych warunkach posiadanie niewielkiego pojazdu osiągającego
    tak małe prędkości jest niewygodne i wręcz groźne.
    Bez odbioru.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 352. Data: 2020-03-16 17:48:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 14:39, LEPEK pisze:

> [...]
    > właśnie w naszych warunkach posiadanie niewielkiego pojazdu osiągającego
    > tak małe prędkości jest niewygodne i wręcz groźne.

    Ale jeśli mówicie nadal o tym citroenowskim elektryku, to ograniczenie
    do 45 nie wynika z mocy silnika, tylko z ogranicznika związanego z
    charakterem samochodu.
    Więc po zdjęciu blokady pojedzie dużo szybciej, więc problem zniknie.

  • 353. Data: 2020-03-16 18:07:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 17:48, Cavallino pisze:

> [...]
    > charakterem samochodu.
    > Więc po zdjęciu blokady pojedzie dużo szybciej, więc problem zniknie.

    Trzeba tylko uważać, żeby mieć uprawnienia do kierowania pojazdami
    takimi, jak po zmianie. Bo np. AM obejmuje tylko właśnie to 45km/h i jak
    ktoś nie ma B, to w przypadku likwidacji szkody z jego polisy
    ubezpieczyciel zgodnie z ustawą ma prawo wrócić do niego z regresem...

    Pozdr,

  • 354. Data: 2020-03-16 18:26:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 18:07, LEPEK pisze:

    > Trzeba tylko uważać, żeby mieć uprawnienia

    Nie mówiłem, że nie pojawią się inne problemy. ;-)

  • 355. Data: 2020-03-16 19:48:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-16 14:39, LEPEK wrote:

> [...]
    > właśnie w naszych warunkach posiadanie niewielkiego pojazdu osiągającego
    > tak małe prędkości jest niewygodne i wręcz groźne.

    No i właśnie chodziło o zrywność a nie o prędkość maksymalną.

    "Wyraziłem swoje zdanie jako posiadacz takiego pojazdu.
    poczytaj trochę o potem pisz
    Tak nie pojedziesz 70 ale nie można tym pojazdom zarzucić ospałości przy
    ruszaniu i manewrach w mieście."

  • 356. Data: 2020-03-17 15:38:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 16:11, kk pisze:
    ruszaniu i manewrach w mieście.

    > To więcej książek przczytasz i będziesz mądrzejszy.

    Pisałeś że "Akurat ten Citroen ma szybkie ładowanie",
    więc myślałem że nie zdążę przeczytać więcej książek podczas ładowania.

  • 357. Data: 2020-03-17 20:11:00
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 19:48, kk pisze:

> [...]
    > poczytaj trochę o potem pisz
    > Tak nie pojedziesz 70 ale nie można tym pojazdom zarzucić ospałości przy

    Może tobie.
    Dla mnie - jak napisałem w #1 swoim poście w tym wątku - to prędkość
    maksymalna jest dyskwalifikująca. To, że odpowiadasz nie na temat, to
    już inna sprawa...

    Pozdr,

  • 358. Data: 2020-03-17 22:07:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-17 20:11, LEPEK wrote:

    > Może tobie.

    Pisz do mnie z dużej litery.

  • 359. Data: 2020-03-20 19:40:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 22:07, kk pisze:

    > Pisz do mnie z dużej litery.

    I to pisze ktoś podpisujący się "kk"? ;P

    Pozdr,