  • 1. Data: 2020-02-29 11:29:37
    Temat: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: z <...@...pl>

    Jakie to żenujące w reklamach Toyoty ;-)

  • 2. Data: 2020-02-29 12:00:59
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 11:29, z pisze:
    > Jakie to żenujące w reklamach Toyoty ;-)
    ale działa - wczoraj zapytała mnie żona o to jak to możliwe.
    :)
    Nie widziałem tej reklamy - chodzi o odzysk z hamowania?

  • 3. Data: 2020-02-29 12:07:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z przodu ma w kołach prądnice a z tyłu silniki elektryczne. Jak jedzie to prądnice
    dają prąd do silników i jeszcze trochę zostaje dla akumulatora.

  • 4. Data: 2020-02-29 12:08:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 11:29:37 +0100, z napisał(a):

    > Jakie to żenujące w reklamach Toyoty ;-)

    Ano. Mistrzostwo marketingu w robieniu ludzom wody z mózgu. A chodzi o
    to że nie ma gniazda do ładowania (bo księgowy przyoszczędził) i trzeba
    to robić silnikiem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-02-29 13:07:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 12:08:14 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ano. Mistrzostwo marketingu w robieniu ludzom wody z mózgu. A chodzi o
    > to że nie ma gniazda do ładowania (bo księgowy przyoszczędził) i trzeba
    > to robić silnikiem.

    Akurat Prius od poczatku tak mial.
    Nie dorobili sie "plug in" ?

    Czy to nie ma sensu, bo bateryjka malutka i na pare km starczy ...

    J.

  • 6. Data: 2020-02-29 13:12:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-02-2020 o 12:00, sirapacz pisze:
    > ale działa - wczoraj zapytała mnie żona o to jak to możliwe.
    > :)
    > Nie widziałem tej reklamy - chodzi o odzysk z hamowania?

    Dokładnie.
    Tego, że na takim akumulatorze, w które są wyposażone, można przejechać
    max kilka km to już nie wspominają w reklamie.

    Śmiech na sali i tylko łapówka musiała iść spora, że zwolnili z akcyzy
    hybrydy, a dopłaty do elektryków zablokowali - to i Toyota ma na rynku
    używanie.....

  • 7. Data: 2020-02-29 13:26:48
    Od: z <...@...pl>

    Chodzi o to że wg faszystowskiej ekologicznej propagandy "Hybryda" dalej
    smrodzi a samochód "elektryczny" anininininiininic. Jest BOSKI dla
    środowiska i kont koncernów ;-)

    Mój 120 KM diesel też jest autem elektrycznym bo uruchamia je prąd. A
    prąd jak wiemy to czyste powietrze i walka z ociepleniem klimatu.
    Cała tylna szyba jest ogrzewana tym dobrodziejstwem. i oświetlenie i
    wentylacja i nawat UWAGA WSPOMAGANIE KIEROWNICY

    Byłbym zapomniał.Gdybym miał ajfona i dokupiłbym sobie odpowiednią
    ładowarkę ;-) to mógłbym go naładować z mojego AUTA ELEKTRYCZNEGO ;-)

    A baterię MA WIELKĄ Bo to porządne elektryczne i ekologiczne AUTO.

    To że pali w cyklu mieszanym 8l ON to tylko mu się chwali bo mógłby pod
    moją nogą jak poprzednie palić 12 benzyny ;-)

  • 8. Data: 2020-02-29 15:27:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 13:26:48 +0100, z napisał(a):

    > faszystowskiej ekologicznej propagandy

    Mówiono ci już że jesteś durniem?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-02-29 18:58:59
    Od: z <...@...pl>

    > Mówiono ci już że jesteś durniem?

    Też razi mnie określenie faszyzm rzucane na lewo i prawo ale skoro się
    tak przyjęło to i ja go używam ;-)

    Ale to wyśmiewanie się marketingowców Toyoty skumałeś? ;-)

  • 10. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > To że pali w cyklu mieszanym 8l ON to tylko mu się chwali bo mógłby
    > pod moją nogą jak poprzednie palić 12 benzyny ;-)

    Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze