  • Data: 2010-06-18 23:59:09
    Temat: Re: [DC] Ile za wynajęcie garażu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kukikoko" <k...@o...pl> wrote in message
    news:hvddop$hmc$1@news.onet.pl...

    > ja swoj wynajmuje komus za 320 pln / mc.
    > nie ma pradu, jest kanal.
    > Gorny Mokotow.
    > aha - i jak dalem ogloszenie mialem chyba z 15 telefonow.

    Czy tylko mi się wydaje trochę sporo kasy miesięcznie tylko po to
    aby "zrobić sobie parę napraw nie martwiąc się o pogodę"?
    Nie wiem ile trzeba to auto naprawiać, ale 300 miesięcznie wychodzi
    jakieś 3600zł rocznie - jesteś w stanie tyle oszczędzić rocznie na naprawach
    które sam zrobisz aby się rzeczywiście garaż opłacało wynajmować???
    Tańszą alternatywą jest chyba trzymać auto pod chmurką a naprawy
    robić w warsztacie... :-)