  • 1. Data: 2010-06-17 11:45:08
    Temat: [DC] Ile za wynajęcie garażu?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Ile mniej więcej kosztuje wynajęcie garażu w Warszawie (Ochota, Wola,
    Włochy)? Chodzi o garaż na jeden samochód bez bajerów typu kanał, ale
    dobrze jakby miał prąd :-)

    Maciek

  • 2. Data: 2010-06-17 11:52:47
    Temat: Re: [DC] Ile za wynajęcie garażu?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ile mniej więcej kosztuje wynajęcie garażu w Warszawie (Ochota, Wola,
    > Włochy)? Chodzi o garaż na jeden samochód bez bajerów typu kanał, ale
    > dobrze jakby miał prąd :-)

    W spółdzielni płaciłem 109zł brutto za stanowisko w garażu podziemnym na
    Tarchominie.

  • 3. Data: 2010-06-17 11:53:59
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <> napisał w wiadomości ...

    > W spółdzielni płaciłem 109zł brutto za stanowisko w garażu podziemnym na
    > Tarchominie.

    tylko że to prawie poza Warszawą :)
    w "normalnych" dzielnicach garaż kosztuje od min. 150 zł
    (tyle kosztuje nawet odkryty parking)
    do 250 - 300 zł/m-c

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2010-06-17 11:56:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:52, Robert Wicik pisze:
    > W spółdzielni płaciłem 109zł brutto za stanowisko w garażu podziemnym na
    > Tarchominie.
    Chodzi raczej o samodzielny garaż, w którym można zrobić sobie parę
    napraw nie martwiąc się o pogodę, czy konieczność sprzątnięcia
    wszystkich gratów, gdy człowiekowi zachce się jechać po części w środku
    roboty ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2010-06-17 16:38:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do 400 zł/mc

    -----

  • 6. Data: 2010-06-17 17:08:07
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

> [...]
    > napraw nie martwiąc się o pogodę, czy konieczność sprzątnięcia
    > wszystkich gratów, gdy człowiekowi zachce się jechać po części w środku

    ja swoj wynajmuje komus za 320 pln / mc.
    nie ma pradu, jest kanal.
    Gorny Mokotow.
    aha - i jak dalem ogloszenie mialem chyba z 15 telefonow.

  • 7. Data: 2010-06-18 23:59:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kukikoko" <k...@o...pl> wrote in message

    > ja swoj wynajmuje komus za 320 pln / mc.
    > nie ma pradu, jest kanal.
    > Gorny Mokotow.
    > aha - i jak dalem ogloszenie mialem chyba z 15 telefonow.

    Czy tylko mi się wydaje trochę sporo kasy miesięcznie tylko po to
    aby "zrobić sobie parę napraw nie martwiąc się o pogodę"?
    Nie wiem ile trzeba to auto naprawiać, ale 300 miesięcznie wychodzi
    jakieś 3600zł rocznie - jesteś w stanie tyle oszczędzić rocznie na naprawach
    które sam zrobisz aby się rzeczywiście garaż opłacało wynajmować???
    Tańszą alternatywą jest chyba trzymać auto pod chmurką a naprawy
    robić w warsztacie... :-)

  • 8. Data: 2010-06-19 10:14:06
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 16:59:09 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > zrobisz aby się rzeczywiście garaż opłacało wynajmować??? Tańszą
    > alternatywą jest chyba trzymać auto pod chmurką a naprawy robić w

    No tak, ale dochodzi wiele dodatkowych plusów - możliwość trzymania
    gratów typu rower/wózek/wędki/przydasie, odśnieżone auto zimą, możliwość
    ładowania aku, o tak prozaicznej rzeczy jak pewność ,że masz miejsce do
    parkowania, co ostatnimi czasy nie jest oczywiste, zwłaszcza w DC. Za to
    wszystko się płaci. A kasa oszczędzona na naprawach to tylko bonus który
    można sobie wypracować..

  • 9. Data: 2010-06-19 15:31:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iglo" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > parkowania, co ostatnimi czasy nie jest oczywiste, zwłaszcza w DC. Za to
    > wszystko się płaci. A kasa oszczędzona na naprawach to tylko bonus który

    No ale jak garażu nie masz pod domem to wszystkie te zalety psuje
    konieczność wyprawy z domu do garażu, do samochodu, potem
    samochodem do garażu a Ty na nóżkach zapieprzasz w śnieg, deszcz
    do domu... :-)
    To ja już wolałbym autem dojechać pod sam dom i parkować pod chmurką.

  • 10. Data: 2010-06-19 19:26:14
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 08:31:32 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > garażu a Ty na nóżkach zapieprzasz w śnieg, deszcz do domu... :-)
    > To ja już wolałbym autem dojechać pod sam dom i parkować pod chmurką.

    No tak, wszystko zależy od indywidualnych warunków, u mnie w normalnych
    warunkach nie ma szans na zaparkowanie pod samym blokiem, a jak już się
    uda to zawsze jest loteria, że jakiś kwiat mnie zastawi dokumentnie że
    się wyjechać nie da. Dlatego staję dużo dalej, wychodzi na to że zanim to
    miejsce znajdę, połamię się, pogłowię żeby nie zastawili to 150m od
    dalszego miejsca przejdę w tym czasie i rano też jest bezstresowo.
    Niestety garaży do wynajęcia w okolicy brak, bo skusiłbym się napewno.
    Zwłaszcza możliwość przetrzymywania gratów jak się ma 38m2 mieszkania..
    Reasumując każdy ma swoje priorytety..