    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 11:32:48 +0200

    Użytkownik "The_EaGle"

    > Wartością dodaną do tej zmiany organizacji jest to że nie będzie
    > trzeba tłumaczyć jednemu czy drugiemu imbecylowi że dojechać do końca
    > pasa i włączyć się na sąsiedni to działanie na skrócenie korka a nie
    > chamstwo.

    Jestem jakiś ograniczony chyba, bo nie potrafię zrozumieć tego
    fenomenu - ostatnio wracając z wakacji napotykam na korek taki z 2-3km
    na 2 pasmowej jezdni - lewy pas wolny, jadę... na CB słyszę
    "UWAGA!zablokujcie tego w granatowej Vectrze"... "KURWA no teraz już za
    późno". Grzecznie zapytałem, czy pomysłodawca wie co to jest jazda na
    zamek...cisza jak makiem zasiał. Dojechałem spokojnie do końca lewego
    (za mną nikt nie odważył się pojechać) i bez problemu jakiś duży mobil
    zrobił mi miejsce nawet nie zwalniając specjalnie, ot na 3 sekundy
    odpuścił pedał przyśpieszenia. Ten korek zamiast 3 km mógł mieć 1.5km, o
    poprzecznych nawet nie wspominam, bo takiego chamstwa dawno nie
    widziałem.