    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 11:49:17 +0200

    W dniu 2011-10-11 11:42, AZ pisze:

    > No w tym przypadku zamek to nie byl bo pojechal sam i wyszedl na
    > cwaniaka. W Polsce niestety kierowcy szybko tego sie nie naucza a
    > normalni beda wychodzic na cwaniaka.

    Niestety trzeba tak jeździć bo o ten jeden samochód czyli o parę metrów
    krócej kolejni będą stać.

    > Zeby nie bylo - mowie o sytuacji z konczacym sie pasem a nie pasem w
    > innym kierunku tak jak to bywa na moscie Torunskim w DC. Kurestwo
    > czystej wody to za malo by okreslic to co idioci tam wyprawiaja.

    Jakoś nie widzę różnicy. Jeżeli pas się kończy i są strzałki do zjazdu
    na sąsiedni pas to tak samo mam prawo dojechać do jego końca jak i na
    pasie który skręca a lewo czy prawo jeżeli wykonam ten manewr przed liną
    ciągłą. Nie jest to żadne cwaniactwo. Chyba że mówisz o sytuacji że ktoś
    specjalnie zmienia pas na ten który skręca objeżdża 10 samochodów i
    pakuje się znowu na ten sam pas to faktycznie można to tak nazwać.
    Natomiast jeżeli są 3 pasy i jeden z nich skręca np w lewo to jazda do
    końca przerywanej i zmiana na sąsiedni jest jak najbardziej na miejscu.

    Pozdrawiam
    Rafał