  • 21. Data: 2013-05-04 00:38:12
    Temat: Re: DCT
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-03 23:42, Edek pisze:
    > Dnia Fri, 03 May 2013 16:22:49 -0500 po głębokim namyśle A.L. rzekł:

    > Drewniano-gumomajtkowe urządzenie w kształcie litery Y służące
    > jako zurbanizowana broń zaczepna

    Zurbanizowana?

    Proca jest starsza niż jakiekolwiek znane miasto;)

    pzdr
    bartekltg

  • 22. Data: 2013-05-04 00:44:43
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 4 maja 2013 00:31:17 UTC+2 użytkownik apl napisał:

    > W analizie drgań, chcę sprawdzić różnice pomiędzy DCT, a DFT

    Interesowalem sie algorytmami z tej serii wiele lat temu i to
    tylko pobieznie, wiec nie pomoge. Ale roznice, to powinny byc
    prosto opisane w literaturze, moze wystarczy przeczytac?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-05-04 01:10:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 3 May 2013 15:44:43 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:

    >Interesowalem sie algorytmami z tej serii wiele lat temu i to
    >tylko pobieznie, wiec nie pomoge. Ale roznice, to powinny byc
    >prosto opisane w literaturze, moze wystarczy przeczytac?
    >
    >Pozdrawiam

    Cos ty, czytac?... W wieku pary i elektrycznosci... ehem... chcialem
    pwoedziec, Internetu?

    A.L.

  • 24. Data: 2013-05-04 01:10:53
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-03 22:20, Marek Borowski pisze:

    > No cos w ten desen. Ustna obrona jest dobra metoda (i chyba jedyna
    > wmiare skuteczna) tylko obierajacy projekt zbyt czesto zamiast go
    > odrzucic jako niesamodzielny po prostu obnizaja ocene - kombinator i tak
    > jest wtedy zadowolony.

    Jak ktoś tu już wspomniał, możliwości już są, tylko mało komu
    się chce. A i dowód na tak poważny zarzut dość słaby,
    wywalić raczej się nie da. "Pan przyjdzie za tydzień wiedząc,
    co zrobił w pracy"? ;)

    pzdr
    bartekltg

  • 25. Data: 2013-05-04 01:14:52
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Sat, 04 May 2013 00:38:12 +0200 po głębokim namyśle bartekltg rzekł:

    > Zurbanizowana?
    >
    > Proca jest starsza niż jakiekolwiek znane miasto;)

    Wyciąłem trochę z wypowiedzi i edytując ten wiekopomny
    post nie dokonałem właściwej korekty edytorskiej.

    --
    Edek

  • 26. Data: 2013-05-04 01:29:10
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 4 maja 2013 01:10:19 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Cos ty, czytac?... W wieku pary i elektrycznosci... ehem... chcialem
    > pwoedziec, Internetu?

    Ciekawe czy będzie można za jakiś czas podłączyć książkę
    prosto do mózgu, rano się obudzić i umieć, albo chociaż
    pamiętać co nie co. Taki internet prosto z umysłu do umysłu.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2013-05-04 01:46:51
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 4 maja 2013 00:38:12 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
    > Proca jest starsza niż jakiekolwiek znane miasto;)
    Ale to jest gumomajtkowa proca ;)
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-05-04 01:57:38
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Sat, 04 May 2013 01:10:53 +0200 po głębokim namyśle bartekltg rzekł:

    > Jak ktoś tu już wspomniał, możliwości już są, tylko mało komu się chce.
    > A i dowód na tak poważny zarzut dość słaby,
    > wywalić raczej się nie da. "Pan przyjdzie za tydzień wiedząc,
    > co zrobił w pracy"? ;)

    Oszustwo jest kewstią etyki a nie wiedzy. Nie istnieją żadne procedury
    dyscyplinarne? Samo podejrzenie powinno skutkować postępowaniem,
    niech się tłumaczy.

    --
    Edek

  • 29. Data: 2013-05-04 04:17:21
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 3 May 2013 15:31:17 -0700 (PDT), apl <a...@i...pl> wrote:

    Poszukuję gotowej procedury szybkiego przekształcenia

    >W analizie drgań, chcę sprawdzić różnice pomiędzy DCT, a DFT
    >apl
    >http://main3.amu.edu.pl/~apl/index.html

    http://www.ecsutton.ece.ufl.edu/dip/handouts/dct.pdf

    A.L.

  • 30. Data: 2013-05-04 10:47:05
    Od: apl <a...@i...pl>

    > http://www.ecsutton.ece.ufl.edu/dip/handouts/dct.pdf
    >
    > A.L.

    Dzięki, to pouczająca lektura, potwierdza moje intuicje, ale ja chcę
    sprawdzić to na własnym, obszernym materiale eksperymentalnym.
    apl