  • Data: 2012-08-01 13:55:11
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-01 00:23, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 31 Jul 2012 23:11:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Moze. Dlatego "wszedzie" to sie daje linie przerywana, zeby mozna bylo taki
    > traktor wyprzedzic.

    Nie, nie daje się wszędzie. Przyjdzie się trochę poczołgać teraz,
    ponieważ sezon na to.

    > A to jak najbardziej :-)
    > Tylko po prostu "niebezpieczna" zyskalo dwa znaczenia - takie rzeklbym
    > potencjalne i rzeczywiste.
    > A tam jedno bylo spore, drugie male, nawet jak sie zap***

    A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.

    > Coz poradze, taka obserwacja.

    Przyjdzie odtwarzać filmy publicznie i każdy policzy.

    > Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..

    Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
    gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...

    > Ale wiesz - dawniej nie bylo lewoskretu a byl tam caly czas pas do
    > wyprzedzania. "Dekiel" pojechal tak samo jak przez wiele lat .

    Z pełną świadomością, że jest tam lewoskręt.

    > Aaa tam nie mozna, za to nawet mandatow nie daja :-)

    Nie?

    > W 100. Srednio co 7.2km FR.
    > http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-k
    rajowa-nr-8/

    LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
    ~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
    w znakomitej większości stoją parami. A tak naprawdę to się
    zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
    w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.

    > A przy okazji widac ze dobre mialem wrazenie - w lodzkim to tylko rych
    > potrafili uspokoic w 4 wioskach :-)

    ???

    > Wielu jednak strasza. Widac jak ludzie hamuja.

    Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
    ok?

    > Sorry, juz nie.

    Raczej tak.

    > http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/758
    > 20% pogorszenia w 2011.

    Znaczy na podstawie porównania 2010 do 2011 chciałeś
    taki wniosek wyciągnąć? Zdaje się, że za szybko.
    Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
    istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
    natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
    zresztą o tym w artykule. Ma być nowa droga
    Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.

    > http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397

    No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
    była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.