  • 1. Data: 2012-07-29 00:44:38
    Temat: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Przed Kudową postawili ostatnio dwie bramki, wahadło było.
    W pierwszej chwili myślałem, że to nowe bramownice do viaToll-a,
    ale dziwnie długo drogi rozgrzebali - będzie odcinkowy pomiar
    prędkości?

  • 2. Data: 2012-07-29 13:27:18
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-29 00:44, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > W pierwszej chwili myślałem, że to nowe bramownice do viaToll-a,
    > ale dziwnie długo drogi rozgrzebali - będzie odcinkowy pomiar
    Nie, waga wszyta w nawierzchnię, a na bramownicy zapewne zawiśnie coś
    jak kamera przemysłowa - pewnie kawałek dalej/wcześniej jest jakiś
    plac/parking/miejsce gdzie ITD się zaczaja na ciężarówki.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-07-29 14:05:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 00:44:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > W pierwszej chwili myślałem, że to nowe bramownice do viaToll-a,
    > ale dziwnie długo drogi rozgrzebali - będzie odcinkowy pomiar

    Az taka encyklopedia to ja nie jestem.

    Jeden serwis GD mi nie dziala, drugi nic o tym nie pisze - podejrzana
    sprawa :-) "Jeleniow - remont drogi" - to to ?

    za to na inna ciekawostke trafilem, ale z zakopianki:
    tablica z czasem przejazdu:
    http://www.nadrodze.info/
    http://www.traxelektronik.pl/CZAS_PRZEJAZDU/main.php
    ?c=ruch

    Ale zeby nie narzekac na drogowcow i brak autostrady
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,122135
    82,_Zablokujemy_zakopianke_tak__ze_na_Podhale_nie_wj
    edzie.html

    J.

  • 4. Data: 2012-07-30 19:21:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-29 14:05, J.F. pisze:

    > Az taka encyklopedia to ja nie jestem.

    No jak nie? Przecież 8 to Twoja ulubiona droga ;)

    > Jeden serwis GD mi nie dziala, drugi nic o tym nie pisze - podejrzana
    > sprawa :-) "Jeleniow - remont drogi" - to to ?

    Jeżeli z http://www.gddkia.gov.pl to tak - to ta lokalizacja. No, ale
    dalej nie wiem co tam robili, ponieważ nie był to remont drogi ;)

  • 5. Data: 2012-07-30 20:14:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >No jak nie? Przecież 8 to Twoja ulubiona droga ;)

    To ze nia czesto jezdzilem to nie znaczy ze ulubiona :-)
    Jeden kawalek mi sie podobal, ale to bylo ladnych pare lat temu, potem
    przyszli poprawiac i sie skonczylo :-)

    A Kudowa to w zasadzie poza moim obszarem zainteresowan - tam nie ma
    nic ciekawego :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-07-30 20:45:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-30 20:14, J.F pisze:

    > To ze nia czesto jezdzilem to nie znaczy ze ulubiona :-)

    Do teoretyzowania?

    > Jeden kawalek mi sie podobal, ale to bylo ladnych pare lat temu, potem
    > przyszli poprawiac i sie skonczylo :-)

    No popatrz - ja z niej korzystam zasadniczo na odcinku W-wa - Kudowa.

    > A Kudowa to w zasadzie poza moim obszarem zainteresowan - tam nie ma nic
    > ciekawego :-)

    Nie chodziło o Kudowę jako taką, a o lokalizację tych utrudnień.

  • 7. Data: 2012-07-30 20:50:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > potem
    > przyszli poprawiac i sie skonczylo :-)
    >No popatrz - ja z niej korzystam zasadniczo na odcinku W-wa - Kudowa.

    No i jak ci sie podoba jazda odcinkiem Wroclaw -Klodzko tak chyba
    jeszcze z 6 lat temu, a pozniej, jak juz wdrozyli program "bezpieczna
    osemka" ?

    >Nie chodziło o Kudowę jako taką, a o lokalizację tych utrudnień.

    Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-07-30 23:35:10
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > osemka" ?

    > Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan

    Widze, ze J.Fox caly czas nadaje. Artur Maslag tez jest dla mnie znanym z
    dawnych czasow nazwiskiem :)
    fajnie, pozdrawiam Was

  • 9. Data: 2012-07-31 10:08:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-30 20:50, J.F pisze:

    > No i jak ci sie podoba jazda odcinkiem Wroclaw -Klodzko tak chyba
    > jeszcze z 6 lat temu, a pozniej, jak juz wdrozyli program "bezpieczna
    > osemka" ?

    Jak mi się nie podoba i nie muszą jechać przez Wrocław to mogę
    ominąć przez Nysę/Opole. A jak muszę to nie widzę specjalnych
    problemów - poza ewentualnymi korkami.

    > Lokalizacja blisko Kudowy powoduje ze sa poza obszarem zainteresowan :-)

    Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)

  • 10. Data: 2012-07-31 11:29:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Jak mi się nie podoba i nie muszą jechać przez Wrocław to mogę
    >ominąć przez Nysę/Opole. A jak muszę to nie widzę specjalnych
    >problemów - poza ewentualnymi korkami.

    Ale pamietasz jak bylo i jak jest ?
    Bo jesli o mnie chodzi - zepsuli. Moze i jest bezpiecznie, ale zbyt
    wolno :-)

    >Znaczy nie powinienem wystawiać nosa poza mazowieckie? ;)

    Powinienies, bo w mazowieckim nie ma nic ciekawego :-)

    Tylko po prostu nie dziw sie ze nie dojezdzam do Kudowy - nie ma po co
    :-)

    J.