    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Date: Fri, 03 Aug 2012 10:02:58 +0200
    <jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
    <jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
    <jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
    <jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
    <jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl> <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9hlk$o9h$1@inews.gazeta.pl>
    <1hxoblb03tvgi$.11k2nm7fl09m1$.dlg@40tude.net>
    <jvb5f5$j8n$1@inews.gazeta.pl>
    <1mvu6wo8xnq37$.q40y0svkidxa.dlg@40tude.net>

    W dniu 2012-08-01 22:39, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 01 Aug 2012 13:55:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > I dlatego protestuje juz teraz :-)

    Przeciwko czemu? Na kombajny lepiej uważaj ;)

    > Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60 prawym
    > pasem :-)

    A co, to teraz nie wolno?

    > Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.

    Taaaa, szczególnie wyjeżdżając z kolumny na wahadle i poszedł na
    czerwonym. Niech sobie inni czekają...

    > Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
    > warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem jednoczesnie.

    Ciekawa sprawa. Dziwnym trafem takich z rejestracjami lokalnymi było
    jednak więcej, a jak masz rejestrację na W to bardzo uważaj na
    "warszawiaków", ponieważ wiele to wspólnego nie ma.

    > A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno byla
    > pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)

    Pewnie, przecież on wszystko w porządku robi. Szkoda, że nie
    widziałeś zadymy, jak się okazało, że ten z przodu to jednak
    nie wyprzedza lewoskrętem, a skręca.

    > Nie, bo nie lapia.

    Ciekawe.

    > Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)

    Nie wiem czy lepiej oraz nie wiem czemu to zaczajaniem
    nazywasz.

    > P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie dziury, tylko
    > lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
    > 80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz calkowicie
    > bezpiecznie :-P
    >
    > Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i po
    > pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z automatu
    > postawili 40..

    Może użyta jest technologia, która wymaga z wielu przyczyn ograniczenia
    prędkości i za jakiś czas to zdejmą? Tych czasowych 40 trochę
    widziałem i później są zdejmowane.

    > Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.

    A co zmienia? Jak na zabudowanym masz jeden obok drugiego to
    i trzeba było zwolnić, a jak jest na dwujezdniowej z ograniczeniem
    to stoi sobie zazwyczaj para (każdy przy innej jezdni).

    > Przeciez jechales ... nie widziales ?

    Coś widziałem, ale z Twoich opowieści wynika, że powinienem
    je co chwilę mijać i się strachać, tymczasem widuję je raczej
    rzadko i tak naprawdę niespecjalnie mnie interesują. Szczególnie
    po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie złapią
    mnie szmaciarze z SM. Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.

    > Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
    > do wszystkich w miejscowosciach :-)

    Znaczy pośrednio potwierdzasz to co napisałem.

    > Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania 8-ki.
    > W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".

    Ponieważ inne okolice, inne ukształtowanie trasy i tyle akurat
    było potrzebne?

    > Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)

    Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?

    > G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno sie zabic
    > jadac 60-70.

    G* prawda - im ten ruch wolniejszy, tym większa jest grupka, która
    zaczyna wyprzedzać za wszelką cenę.

    > po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.

    Lepiej późno niż wcale.

    > A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P

    Poprawili i zrobiło się bezpieczniej.

    > Ale tez widac ze dzialania szacownego gremium g* daly :-)

    Jakoś w danych nie widać potwierdzenia twoich wniosków.
    Ostatni wypadek w Radziejowicach to też wina szacownego
    gremium?