eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDK8, Kudowa - J.F. do tablicy :) › Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Date: Fri, 3 Aug 2012 13:39:07 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 199
    Message-ID: <jvgd91$ost$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jv1q7d$jam$1@mx1.internetia.pl>
    <10qc1lvgwpbgg$.1r5tmfn7ojbln$.dlg@40tude.net>
    <jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
    <jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
    <jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
    <jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
    <jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl> <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9hlk$o9h$1@inews.gazeta.pl>
    <1hxoblb03tvgi$.11k2nm7fl09m1$.dlg@40tude.net>
    <jvb5f5$j8n$1@inews.gazeta.pl>
    <1mvu6wo8xnq37$.q40y0svkidxa.dlg@40tude.net>
    <jvg0jn$5m8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aapa67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1343993953 25501 83.5.134.67 (3 Aug 2012 11:39:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Aug 2012 11:39:13 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jvg0jn$5m8$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2462095
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jvg0jn$5m8$...@i...gazeta.pl...
    W dniu 2012-08-01 22:39, J.F. pisze:
    >>> A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.
    >> Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60
    >> prawym
    >> pasem :-)

    >A co, to teraz nie wolno?

    Wolno, a nawet jest obowiazek.
    I ja przeciwko temu obowiazkowi protestuje, bo wole szybko :-)

    >>>> Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..
    >>> Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
    >>> gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...
    >
    >> Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.

    >Taaaa, szczególnie wyjeżdżając z kolumny na wahadle i poszedł na
    >czerwonym. Niech sobie inni czekają...

    No i co - musial sie kilometr na wstecznym cofac ?
    Swiatla zle ustawione, on o tym wiedzial, cepry nie :-)

    >> Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
    >> warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem
    >> jednoczesnie.
    >Ciekawa sprawa. Dziwnym trafem takich z rejestracjami lokalnymi było
    >jednak więcej,

    Ale wyprzedzali bez widocznosci ? Chyba nie, bo by starosci nie dozyli
    :-)

    >a jak masz rejestrację na W to bardzo uważaj na
    >"warszawiaków", ponieważ wiele to wspólnego nie ma.

    Wiem, tym niemniej obserwacja pozostaje - jak ktos glupoty wyczynia,
    to blachy ma na W.

    >> A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno
    >> byla
    >> pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)

    >Pewnie, przecież on wszystko w porządku robi. Szkoda, że nie
    >widziałeś zadymy, jak się okazało, że ten z przodu to jednak
    >nie wyprzedza lewoskrętem, a skręca.

    No ba, noge trzeba miec czujna, ale to sie moze zawsze przytrafic.


    >> Nie, bo nie lapia.
    >Ciekawe.

    Widziales kiedy w szczerym polu, zeby lapali przekraczajacych 90 ?


    >> Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)
    >Nie wiem czy lepiej

    Lepiej, bo nie trzeba paliwa przepalac na dojazd, przekroczenia
    wieksze, to i wplywy wieksze, a i ludzi w miescie chronisz.

    >oraz nie wiem czemu to zaczajaniem nazywasz.

    No bo musza sie tak ustawic, zeby lapac z Nienacka, a nie zeby byc
    widocznymi z daleka :-)

    >> P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie
    >> dziury, tylko
    >> lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
    >> 80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz
    >> calkowicie
    >> bezpiecznie :-P
    >
    >> Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i
    >> po
    >> pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z
    >> automatu
    >> postawili 40..

    >Może użyta jest technologia, która wymaga z wielu przyczyn
    >ograniczenia
    >prędkości i za jakiś czas to zdejmą? Tych czasowych 40 trochę
    >widziałem i później są zdejmowane.

    Zebysmy sie dobrze zrozumieli - byla droga niebezpieczna, postawili 40
    ... i juz jest bezpieczna.
    Nawierzchni nikt nie ruszal, i faldy jakie byly takie sa.
    Oczywiscie 40 jest czasowe i zostanie zdjete ... jak naprawia. Ciekaw
    jestem kiedy, na razie nawet nie zaczeli :-)

    >>> W 100. Srednio co 7.2km FR.
    >>> http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-k
    rajowa-nr-8/

    >> LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
    >> ~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
    >> w znakomitej większości stoją parami.
    >
    > Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.

    >A co zmienia? Jak na zabudowanym masz jeden obok drugiego to
    >i trzeba było zwolnić, a jak jest na dwujezdniowej z ograniczeniem
    >to stoi sobie zazwyczaj para (każdy przy innej jezdni).

    Bo na dwujezdniowej tym drugim sie nie przejmuje - i tu masz racje -
    efektywnie jest ich polowa.

    A na jednojezdniowej nie ustawia sie obok siebie. Jeden przy wlocie do
    miejscowosci, drugi przy wlocie z drugiej strony ... ale lapie tez
    tych co wyjezdzaja za szybko.
    Czyli na oba trzeba uwazac.

    >>> A tak naprawdę to się
    >>> zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
    >>> w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.
    >> Przeciez jechales ... nie widziales ?

    >Coś widziałem, ale z Twoich opowieści wynika, że powinienem
    >je co chwilę mijać i się strachać, tymczasem widuję je raczej
    >rzadko i tak naprawdę niespecjalnie mnie interesują.

    Nie interesuja, to i nie zauwazasz :-)
    http://www.drogizaufania.pl/strona/mapa-fotoradarow

    Dwa w wieluniu, trzy po drodze do Kepna, trzy za kepnem, jeden pod
    sycowem, trzy za Olesnica, 7 po drodze do Zabkowic, jeszcze 2 przed
    Klodzkiem - 21 na ~200km ..

    >Szczególnie po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie
    >złapią
    >mnie szmaciarze z SM. Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.

    Szmaciarzy do sadu - drozej, ale z honorem :-)

    >> Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim
    >> rzucie to
    >> do wszystkich w miejscowosciach :-)

    >Znaczy pośrednio potwierdzasz to co napisałem.

    Czesciowo tak. Te co na gierkowce strzega przestrzegania 70 na
    skrzyzowaniach ... to w zasadzie dobre sa.
    Ten pod Sycowem to nie bardzo wiem co robi, bo obowiazuje tam 90, a do
    skrzyzowania jeszcze daleko. Drugi strzeze jakiegos zakretu pod drodze
    na Klodzko, tez nie wiem po co.

    A reszta stoi w terenie zabudowanym, choc ich nie lubie, to jakies
    uzasadnienie maja. Zeby tam jeszcze podniesli do 70 ...

    >> Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania
    >> 8-ki.
    >> W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".
    >Ponieważ inne okolice, inne ukształtowanie trasy i tyle akurat
    >było potrzebne?

    No, tak naprawde to jest potrzebna nowa droga od Kepna do Wielunia, bo
    tam 20 km obszaru zabudowanego. Ale tego to nie zrobili.

    W innych miejscach tez sie zbytnio nie rozpisali. Taka "mala
    dzialalnosc" za male pieniadze.

    >>> Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
    >>> ok?
    >> Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)
    >Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?

    Aha, dokladnie :-)

    >>> Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
    >>> istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
    >>> natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
    >>> zresztą o tym w artykule.
    >
    >> G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno
    >> sie zabic
    >> jadac 60-70.

    >G* prawda - im ten ruch wolniejszy, tym większa jest grupka, która
    >zaczyna wyprzedzać za wszelką cenę.

    G* prawda - moze i chca, ale nie maja jak. Bo z przeciwka tez jeden za
    drugim.

    >>> Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.
    >> po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
    >Lepiej późno niż wcale.

    Do tego nie trzeba Krajowej Rady - lokalny dyrektor GD powinien
    wiedziec, i zapewne wie od 20 lat.

    >> A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P
    >Poprawili i zrobiło się bezpieczniej.

    No coz, jak pisalem - jak dla mnie niebezpiecznie nie bylo, a teraz
    jest wolniej, sporo wolniej :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: