-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Date: Fri, 3 Aug 2012 13:39:07 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 199
Message-ID: <jvgd91$ost$1@inews.gazeta.pl>
References: <jv1q7d$jam$1@mx1.internetia.pl>
<10qc1lvgwpbgg$.1r5tmfn7ojbln$.dlg@40tude.net>
<jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
<jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
<jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
<jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
<jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
<jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
<jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
<jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl> <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
<jv9hlk$o9h$1@inews.gazeta.pl>
<1hxoblb03tvgi$.11k2nm7fl09m1$.dlg@40tude.net>
<jvb5f5$j8n$1@inews.gazeta.pl>
<1mvu6wo8xnq37$.q40y0svkidxa.dlg@40tude.net>
<jvg0jn$5m8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aapa67.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343993953 25501 83.5.134.67 (3 Aug 2012 11:39:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Aug 2012 11:39:13 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <jvg0jn$5m8$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2462095
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jvg0jn$5m8$...@i...gazeta.pl...
W dniu 2012-08-01 22:39, J.F. pisze:
>>> A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.
>> Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60
>> prawym
>> pasem :-)
>A co, to teraz nie wolno?
Wolno, a nawet jest obowiazek.
I ja przeciwko temu obowiazkowi protestuje, bo wole szybko :-)
>>>> Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..
>>> Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
>>> gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...
>
>> Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.
>Taaaa, szczególnie wyjeżdżając z kolumny na wahadle i poszedł na
>czerwonym. Niech sobie inni czekają...
No i co - musial sie kilometr na wstecznym cofac ?
Swiatla zle ustawione, on o tym wiedzial, cepry nie :-)
>> Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
>> warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem
>> jednoczesnie.
>Ciekawa sprawa. Dziwnym trafem takich z rejestracjami lokalnymi było
>jednak więcej,
Ale wyprzedzali bez widocznosci ? Chyba nie, bo by starosci nie dozyli
:-)
>a jak masz rejestrację na W to bardzo uważaj na
>"warszawiaków", ponieważ wiele to wspólnego nie ma.
Wiem, tym niemniej obserwacja pozostaje - jak ktos glupoty wyczynia,
to blachy ma na W.
>> A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno
>> byla
>> pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)
>Pewnie, przecież on wszystko w porządku robi. Szkoda, że nie
>widziałeś zadymy, jak się okazało, że ten z przodu to jednak
>nie wyprzedza lewoskrętem, a skręca.
No ba, noge trzeba miec czujna, ale to sie moze zawsze przytrafic.
>> Nie, bo nie lapia.
>Ciekawe.
Widziales kiedy w szczerym polu, zeby lapali przekraczajacych 90 ?
>> Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)
>Nie wiem czy lepiej
Lepiej, bo nie trzeba paliwa przepalac na dojazd, przekroczenia
wieksze, to i wplywy wieksze, a i ludzi w miescie chronisz.
>oraz nie wiem czemu to zaczajaniem nazywasz.
No bo musza sie tak ustawic, zeby lapac z Nienacka, a nie zeby byc
widocznymi z daleka :-)
>> P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie
>> dziury, tylko
>> lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
>> 80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz
>> calkowicie
>> bezpiecznie :-P
>
>> Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i
>> po
>> pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z
>> automatu
>> postawili 40..
>Może użyta jest technologia, która wymaga z wielu przyczyn
>ograniczenia
>prędkości i za jakiś czas to zdejmą? Tych czasowych 40 trochę
>widziałem i później są zdejmowane.
Zebysmy sie dobrze zrozumieli - byla droga niebezpieczna, postawili 40
... i juz jest bezpieczna.
Nawierzchni nikt nie ruszal, i faldy jakie byly takie sa.
Oczywiscie 40 jest czasowe i zostanie zdjete ... jak naprawia. Ciekaw
jestem kiedy, na razie nawet nie zaczeli :-)
>>> W 100. Srednio co 7.2km FR.
>>> http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-k
rajowa-nr-8/
>> LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
>> ~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
>> w znakomitej większości stoją parami.
>
> Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.
>A co zmienia? Jak na zabudowanym masz jeden obok drugiego to
>i trzeba było zwolnić, a jak jest na dwujezdniowej z ograniczeniem
>to stoi sobie zazwyczaj para (każdy przy innej jezdni).
Bo na dwujezdniowej tym drugim sie nie przejmuje - i tu masz racje -
efektywnie jest ich polowa.
A na jednojezdniowej nie ustawia sie obok siebie. Jeden przy wlocie do
miejscowosci, drugi przy wlocie z drugiej strony ... ale lapie tez
tych co wyjezdzaja za szybko.
Czyli na oba trzeba uwazac.
>>> A tak naprawdę to się
>>> zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
>>> w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.
>> Przeciez jechales ... nie widziales ?
>Coś widziałem, ale z Twoich opowieści wynika, że powinienem
>je co chwilę mijać i się strachać, tymczasem widuję je raczej
>rzadko i tak naprawdę niespecjalnie mnie interesują.
Nie interesuja, to i nie zauwazasz :-)
http://www.drogizaufania.pl/strona/mapa-fotoradarow
Dwa w wieluniu, trzy po drodze do Kepna, trzy za kepnem, jeden pod
sycowem, trzy za Olesnica, 7 po drodze do Zabkowic, jeszcze 2 przed
Klodzkiem - 21 na ~200km ..
>Szczególnie po ostatnich zmianach, a po zabudowanym jeżdżę wolno. Nie
>złapią
>mnie szmaciarze z SM. Zresztą w ogóle należy jeździć z głową.
Szmaciarzy do sadu - drozej, ale z honorem :-)
>> Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim
>> rzucie to
>> do wszystkich w miejscowosciach :-)
>Znaczy pośrednio potwierdzasz to co napisałem.
Czesciowo tak. Te co na gierkowce strzega przestrzegania 70 na
skrzyzowaniach ... to w zasadzie dobre sa.
Ten pod Sycowem to nie bardzo wiem co robi, bo obowiazuje tam 90, a do
skrzyzowania jeszcze daleko. Drugi strzeze jakiegos zakretu pod drodze
na Klodzko, tez nie wiem po co.
A reszta stoi w terenie zabudowanym, choc ich nie lubie, to jakies
uzasadnienie maja. Zeby tam jeszcze podniesli do 70 ...
>> Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania
>> 8-ki.
>> W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".
>Ponieważ inne okolice, inne ukształtowanie trasy i tyle akurat
>było potrzebne?
No, tak naprawde to jest potrzebna nowa droga od Kepna do Wielunia, bo
tam 20 km obszaru zabudowanego. Ale tego to nie zrobili.
W innych miejscach tez sie zbytnio nie rozpisali. Taka "mala
dzialalnosc" za male pieniadze.
>>> Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
>>> ok?
>> Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)
>Litości - na zabudowanym/ograniczeniu?
Aha, dokladnie :-)
>>> Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
>>> istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
>>> natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
>>> zresztą o tym w artykule.
>
>> G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno
>> sie zabic
>> jadac 60-70.
>G* prawda - im ten ruch wolniejszy, tym większa jest grupka, która
>zaczyna wyprzedzać za wszelką cenę.
G* prawda - moze i chca, ale nie maja jak. Bo z przeciwka tez jeden za
drugim.
>>> Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.
>> po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
>Lepiej późno niż wcale.
Do tego nie trzeba Krajowej Rady - lokalny dyrektor GD powinien
wiedziec, i zapewne wie od 20 lat.
>> A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P
>Poprawili i zrobiło się bezpieczniej.
No coz, jak pisalem - jak dla mnie niebezpiecznie nie bylo, a teraz
jest wolniej, sporo wolniej :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.12 14:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław