  • 11. Data: 2011-02-20 18:05:52
    Temat: Re: DLACZEGO aktualizacje wkurzaja??
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-20 19:00, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > I 8.40 PLN w plecy ;]
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    To sporo. Ja mam w Orange 5 zł. na internet i przy aktualizacji malutko
    mi zeszło.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-02-20 18:18:06
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl>

    Dnia 20-02-2011 o 19:05:52 animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    > To sporo. Ja mam w Orange 5 zł. na internet i przy aktualizacji malutko
    > mi zeszło.

    0.12 PLN / 100kB. Nie interesowałem się żadnymi pakietami, bo bardzo
    rzadko korzystam z innych połączeń niż wifi.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 13. Data: 2011-02-20 18:36:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-20 19:18, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > 0.12 PLN / 100kB. Nie interesowałem się żadnymi pakietami, bo bardzo
    > rzadko korzystam z innych połączeń niż wifi.

    Ja to z WiFi mogę korzystać tylko w domu ( nie będę przeciez latała z
    telefonem po ulicach, żeby znaleźć sygnał). Z kolei w domu to mam
    internet po kablu i z internetu w telefonie korzystam sporadycznie.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-21 09:26:58
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Lut, 14:49, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jedynie kontakty maja sens...
    >
    > i tak co jakis czas czlowiek traci godziny na przywrocenie telefonu do zycia
    W Sony Ericssonie przy pomocy MyPhoneExplorer (rowniez dla Androidow)
    przywracanie zajmuje moment.

  • 15. Data: 2011-02-21 09:33:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-02-21 10:26, Janeo pisze:

    > W Sony Ericssonie przy pomocy MyPhoneExplorer (rowniez dla Androidow)
    > przywracanie zajmuje moment.

    To nie musi być Sony Ericsson, działa z każdym Androidem :)

  • 16. Data: 2011-02-22 13:19:36
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał:

    > co kazde firmware trzeba robic kopie i konfigurowac
    > telefon na nowo

    Trzeba? Ktoś/coś karze Ci to robić? Update to jakiś przymus?

    > przywracanie kopi ustawien oczywiscie jest znanym bledem
    > jedynie kontakty maja sens...

    Widocznie coś błędnie robisz.

    > i tak co jakis czas czlowiek traci godziny na przywrocenie telefonu do zycia

    Nowe firmware wychodzi max 2 - 3 w roku i w nowych modelach nie trzeba robić
    żadnych kopii/backupów i przywracania. A w starych ... nie ma już updatów.
    Poczytaj troszkę zanim znów zapłaczesz nad swoim lenistwem.

  • 17. Data: 2011-02-24 21:00:25
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robić żadnych kopii/backupów i przywracania. A w starych ... nie ma już
    > updatów. Poczytaj troszkę zanim znów zapłaczesz nad swoim lenistwem.

    mam E17 E52 i juz starocie N70 6230i itp
    w zasadzie chodzi o 2 pierwsze?
    jesli nie musze robic kopi danych to mnie oswieciles...

    BO ZA KAZDA AKTUALIZACJA MAM CZYSTY TELEFON !!!

  • 18. Data: 2011-02-25 09:25:32
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-02-24 22:00, Kris pisze:

    > mam E17 E52 i juz starocie N70 6230i itp
    > w zasadzie chodzi o 2 pierwsze?
    > jesli nie musze robic kopi danych to mnie oswieciles...

    Jeśli chodzi Ci o E71, to musisz. Nie podejrzewam jednak, żeby wydali
    kolejną wersję oprogramowania.

    E52 - zachowuje wszystkie dane jeśli oczywiście wgrywasz oprogramowanie
    za pomocą "autoryzowanych" narzędzi, czyli Nokia Software Updater czy
    ich nowy śmieszny Ovi Suite.

    Marek

  • 19. Data: 2011-03-20 19:39:33
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.02.20 14:49, Kris pisze:
> [...]
    > jedynie kontakty maja sens...
    >
    > i tak co jakis czas czlowiek traci godziny na przywrocenie telefonu do

    Zależy :)... Android "natywnie" nie obsługuje w ogóle backupów
    konfiguracji ;)... niektóe programy robią to same, inne wcale... Jak
    masz zrootowany telefon, to looz, My Backup Pro albo Titanium Backup
    załatwi sprawę ;)... Bez roota - porażka ;)..

    Konop

  • 20. Data: 2011-03-20 22:22:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konfiguracji ;)... niektóe programy robią to same, inne wcale... Jak masz
    > zrootowany telefon, to looz, My Backup Pro albo Titanium Backup załatwi

    kupujesz telefon z salony co dalej trzeba soft inny wgrac czy cos lamax
    w xperia 8 ?