  • Data: 2020-02-09 13:03:25
    Temat: Re: DR, OC a niedługo PJ
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-09 o 12:21, Shrek pisze:

    > Może mieć to w dupie. W końcu jak Robert wielokreotnie pisał - najwyżej
    > się obywatela zawiezie na komisariat i potem wypuści - przecież nikomu
    > nie stanie się krzywda.

    Wykluczyć nie można.
    Ale znając z opisu zmiany u dyżurnych to po prostu nie mają czasu.
    Ktoś ładnie wymyślił kontrole tego co robią, wszystko muszą
    wpisać w komputer. Nawet rozmowy które i tak się niezależnie nagrywają.
    Więc na pracę braknie czasu, chęci być może też. Za niewpisanie co robi
    ktoś może go rozliczyć, za niesprawdzenie patrolowi danych w bazie już nie.