  • Date: Thu, 08 Jan 2009 12:37:52 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: DVB-T - glupota TVP, po cholere az 1080?

    Witam.

    Tak czytam tą dyskusje i mam pare uwag.
    Podpinam się do tego iż przez niektórych przemawia "chamstwo",
    wypowiadajmy się bez emocji, są zbędne.

    ja też uważam troszkę za przesadę 1080, tak naprawdę to jest telewizja
    publiczna nie komercyjna, więc kto ma to finansować?
    po dugie, wystarczy poczytać na forach, a tak się ostatnio doczytałem iż
    tvp hd ma fatalną jakość jak podają niektórzy, ja mam i podoba mi się.
    może ma to jakis sens na naziemnej, bo na transponderach sat brakuje
    miejsca i są już mocno przez to okrojone.
    najbardziej jestem przekonany o decydującej jakości telewizora, a nie
    wielkośći (jak w życiu - jakość nie wielkość :-) , z racji zawodu widzę
    sporo u klientów, telewizory są różne, różne odbiorniki sat, różne
    wymagania.