  • Date: Thu, 08 Jan 2009 18:22:32 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: DVB-T - glupota TVP, po cholere az 1080?

    Użytkownik Wiewior napisał:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i co z tego, że publiczna? To właśnie telewizja publiczna powinna
    > promować wysoką jakość nadawania, nowinki techniczne, nowe formaty itp.
    > W wielu krajach przykład idzie właśnie od telewizji publicznej - ORF,
    > ARD, ZDF, BBC.
    > I czy mógłbys wytłumaczyc dlaczego 1080 to przesada?

    masz racje o ww telewizjach, ale tam ściągalność abonamentu jest inna,
    przesada, ponieważ nie padoba mi się treść, dlatego nie mam zamiaru
    uczestniczyć w finansowaniu.
    w bbc np z tego co wiem nie ma reklam, jest b. duzo programów
    przyrodniczych i publicystycznych.
    u nas na razie prym wiodą seriale...
    tak ogolnie nie mam nic przeciwko podnoszeniu jakości, ale to na drugim
    miejscu