  • Data: 2011-11-18 17:07:40
    Temat: Re: Dane 200X
    Od: Punge <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 08:18, AZ <a...@g...com> wrote:

    > http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__r...

    > Patrzyles czy w tych raportach sa?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    @AZ
    coś jest:

    W 2008 roku nietrzeźwi uczestniczyli w 6 375 wypadkach drogowych (13%
    ogółu
    wypadków), śmierć w nich poniosło 748 osób (13,8% ogółu zabitych), a
    8 025 odniosło
    obrażenia (12,9% ogółu rannych).

    czyli:

    Ilość wypadków: około 50 000
    Łącznie zginęło: 5 437
    Pijany w tym: 748

    Tyle, że gdyby nie byli pijani, to też mogliby zginąć.

    @marider: o promilach nic nie ma.

    A mnie zainteresowało faktycznie, jak bardzo ci po spożyciu są
    niebezpieczni.