  • Data: 2009-01-07 23:19:34
    Temat: Re: Darmowy kompilator Prologa
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Piechotka <u...@g...com> writes:

    > GNU Prolog - http://www.gprolog.org/ - przynajmniej tak twierdzą.
    >
    > Pozdrawiam

    Inny wolny (LGPL): http://www.swi-prolog.org/

    Pozdrawiam

    PS. Nie było dużo szukania w google. Pierwszy wyszukałem w 5 minut (na
    zasadzie że jak z przedrostkiem GNU to wolny). Ten drugi jak poczytałem
    o prologu na wikibooks.

    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/
    (GNU/)Linux User: #425935 (see http://counter.li.org/)