  • 1. Data: 2005-11-12 15:56:56
    Temat: Darmowy system zarzadzania userami
    Od: "Paweł F. Rożenek" <s...@a...pl>

    Witam

    Uprzejmie informuje, ze z mojej strony www.rozenek.com mozna pobrac
    calkowicie za free napisany przeze mnie system obslugi uzytkownikow sieci
    komputerowej. Pomysl napisania tego systemu zrodzil sie w momencie, gdy
    papierowe zarzadzanie nad finansami blisko stu osobowej grupy uzytkownikow
    sieci osiedlowej stało sie niewygodne. Ponadto powstanie systemu umozliwilo
    niewykwalifikowanym osobom wlaczanie, wylaczanie, tworzenie nowych itp.
    uzytkownikow bez koniecznosci ingerencji bezposrednio w konfiguracje
    serwera.

    System umozliwia zarzadzanie:

    - klientami (osobami podpisujacymi umowe);
    - uzytkownikami (osobami korzystajacymi z sieci);
    - hostami (przydzielanie adresow IP, obsługa MAC adresow);
    - finansami (system generuje raporty o wplatach, zaległosciach, wysyła
    ponaglenia); uwagami o klientach.
    - system generuje do plikow hosts, dhcpd.conf i ethers dane pozwalajace na
    zarzadzanie klientami z poziomu www.
    - klienci koncowi maja mozliwosc zalogowania sie do swojego osobnego panelu
    klienckiego, gdzie maja mozliwosc edycji niektorych swoich danych osobowych,
    dane swoich uzytkownikow, hostow, dane dotyczace swoich wplat oraz
    generowania informacji o dokonaniu operacji finansowej.
    - wymagane PHP i MySQL

    Pozdrawiam

    Paweł F. Rożenek

  • 2. Data: 2005-11-12 16:25:40
    Temat: Re: Darmowy system zarzadzania userami
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Paweł, za post o treści:
    > Witam
    >
    > Uprzejmie informuje, ze z mojej strony www.rozenek.com mozna pobrac
    > calkowicie za free napisany przeze mnie system obslugi uzytkownikow sieci
    > komputerowej.

    Poza NTG, to czym się różni od lms.rulez.pl ?

    FUT set.

    --
    Tomasz Torcz "Never underestimate the bandwidth of a station
    z...@i...-nie.spam-.pl wagon filled with backup tapes." -- Jim Gray

  • 3. Data: 2005-11-13 11:35:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Paweł F. Rożenek napisał(a):
    > Witam
    >
    > Uprzejmie informuje, ze z mojej strony www.rozenek.com mozna pobrac
    > calkowicie za free napisany przeze mnie system obslugi uzytkownikow sieci

    "serwer musi mieć włączoną opcję register_globals, włącz ją w php.ini
    lub poproś o to swojego administratora;"

    pisząc nowy soft od zera zrobiłeś niewybaczalny błąd !!.
    nie wolno pisać softu, który wymaga register_globals ON

    Wojtek

  • 4. Data: 2005-11-14 18:57:37
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    crazy bejbi zapodał(-a):
> [...]
    > pisząc nowy soft od zera zrobiłeś niewybaczalny błąd !!.
    > nie wolno pisać softu, który wymaga register_globals ON

    Rzecz mocno dyskusyjna... Ja oczywiście standardowo ustawiam brak dostępu
    do zmiennych globalnych (w werskacjach od 4.2.0 jest to z automatu deklarowane
    w konfiguracji), jednak wszystko zależy od programisty... Jak skrypty będą
    spierdzielone, to wiadomo - można podać parę dodatkowych informacji metodą GET
    i problemy gotowe...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2005-11-14 19:43:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > w konfiguracji), jednak wszystko zależy od programisty... Jak skrypty będą
    > spierdzielone, to wiadomo - można podać parę dodatkowych informacji
    > metodą GET
    > i problemy gotowe...

    zgadza się, ale działający "na pewno poprawni" to może być "helo world"
    wszystko inne - moze mieć dziurę. użycie register_globals, to w wielu
    przypadkach proszenie się o problemy.

    wojtek