eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDavid West: OOP is Dead › Re: David West: OOP is Dead
  • X-Received: by 10.140.97.73 with SMTP id l67mr1389qge.42.1392737379876; Tue, 18 Feb
    2014 07:29:39 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.97.73 with SMTP id l67mr1389qge.42.1392737379876; Tue, 18 Feb
    2014 07:29:39 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!k15no23407105qaq.0!news-out.google.com!dr7ni182qab.1!nntp.g
    oogle.com!f11no23434045qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 18 Feb 2014 07:29:39 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.30.82.194;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 78.30.82.194
    References: <ldaa9r$3j5$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <52fccceb$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <52fceef0$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <ldv7fu$3vq$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <ldvj3g$28c$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <ldvqkt$bnu$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 18 Feb 2014 15:29:39 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3252
    X-Received-Body-CRC: 4074082940
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:205191
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 16:01:08 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    > najdziwniejszy wydaje mi sie tu ten kawałek z mouse handlerem - objekt ktory
    dodajesz do objektu okna (by w nim samym ustawic wybrana metode z obiektu game)
    >
    >
    >
    > czy tak sie normalnie robi? (w .netcie czy gdzies ?)
    >
    >
    >
    > pozniej mam pare innych uwag co do tego przykładu


    no dobra, z dalszych uwag co do tego przykładu

    mamy 4 glowne obiekty tj game, blitter, pixelbuffer i window (mamy tez obiekt handler
    ale on jest powiedzialbym usługowy nieco jednak komplikuje
    obraz) - mamy tez 5 element funkcje main

    tworzysz obiekt Game i dodajesz do niego pozostale 3 obiekty tj pixelbuffer, blitter
    i window

    (jest to faktycznie dosyc charakterystyczny dla mnie
    styl obiektowy, o tyle jest to calkiem dobry przyklad, charakterystyczny jest ten
    setup obiektów i to konfigurowanie ich połaczeń

    1) mozesz powiedziec moze (albo ktos inny kto uzywa opu) czemu pixelbuffer
    przekazujesz w konstruktorze a pozostale metodami ?

    2) mozesz powiedziec czemu 'osadzenie' tych obiektów i ich konfigurowanie jest w tych
    miejscach w ktorych ono jest?

    dla przykladu czy nie lepiej osadzic pixelbufora
    blittera i window od razu w Game, lub jeszcze
    inaczej na przyklad window w game a pixelbufor w
    window z kolei blitter w pixelbufor lub jeszcze inaczej? Co o tym decyduje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: