eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDavid West: OOP is Dead › Re: David West: OOP is Dead
  • X-Received: by 10.140.101.242 with SMTP id u105mr549170qge.0.1392739143320; Tue, 18
    Feb 2014 07:59:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.101.242 with SMTP id u105mr549170qge.0.1392739143320; Tue, 18
    Feb 2014 07:59:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!f11no23458027qae.1!news-out.google.com!dr7ni182qab.1!nntp.g
    oogle.com!f11no23458024qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 18 Feb 2014 07:59:03 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.30.82.194;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 78.30.82.194
    References: <ldaa9r$3j5$1@speranza.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <52fccceb$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <52fceef0$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <ldv7fu$3vq$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <ldvj3g$28c$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <ldvqkt$bnu$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <d...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 18 Feb 2014 15:59:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3250
    X-Received-Body-CRC: 708372392
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:205192
    [ ukryj nagłówki ]

    > dla przykladu czy nie lepiej osadzic pixelbufora
    > blittera i window od razu w Game, lub jeszcze
    > inaczej na przyklad window w game a pixelbufor w
    > window z kolei blitter w pixelbufor lub jeszcze inaczej? Co o tym decyduje?

    w systemie modułowym cały ten 'setup' i 'konfiguracja'
    wzajemnej widzialnosci miedzy tymi obiektami ktora tutaj jest wypączkowywana w
    runtime (dla mnie brzydka i ograniczona, choc jestem chetny uslyszec jak ktos chce
    tego braonic) jest po prostu statycznie dany w bardzo ładnej i czystej formie w
    systemie modułowym , gdzie u mnie wygladołoby to mw tak (nie mialbym modulu game ale
    zamiast niego moduł
    ramka, kod updatujacy i rysujacy dana ramke

    ///// pixelbuffor.c /////////

    // references nothing

    void Resize(int x, int y) { /***/}
    void DrawLine(int, int, int, int, int color) { /***/ }
    void SetPixel(int , int, int color ) { /***/}

    /// blitter.c ///////////

    // references pixelbuffor

    void Blit() { /***/ }

    //// window.c ///////

    // references blitter and frame

    void winmain()
    {
    /* this */ SteupWindow();

    for()
    {
    /* this */ DispatchMessages();
    /* frame */ RunFrame();
    /* blitter */ Blit();
    }
    }

    //// frame.c /////////

    // references pixelbufor

    void RunFrame()
    {

    DrawLine( /***/);
    }

    /////////////////


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: