  • 51. Data: 2013-01-26 23:22:06
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 23:12, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > prokuratorem. Zna dwa języki biegle, nawet nie wiem w ilu czyta (ale w
    > dwóch innych na 100%).
    > Dziś ma dwójkę dzieci, męża, zarabiają nieźle, ale kiedy było im ciężko,
    > zajmowała się tłumaczeniami i korepetycjami - wszystko to było chyba
    > łatwiejsze, niż zacząć chodzić i funkcjonować po wypadku.
    > To jedna z najdzielniejszych osób, jakie znam.
    >
    > A dla usenetowych debili została kurwą...
    >
    > Ale przeczytałem kto jest autorem tych mądrości..
    > No i cóż - nie, to nie ciekawa dyskusja, a po prostu znów wybiło szambo.
    >
    > A staż po polsku piszemy przez zet z kropką, niedouczony esbolu.

    Idź w chuj.
    Poważnie.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 52. Data: 2013-01-26 23:26:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:5104570f$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Idź w chuj.
    > Poważnie.

    Najpierw mnie pozwij.
    Poważnie.

    --
    Yogi(n)

  • 53. Data: 2013-01-26 23:27:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Slusznie zauwazyles, ze nie o tego Dawida chodzi.
    > Podejrzewam, ze yogin wystepowal takze pod innymi imionami i nickami.
    > Nie tylko jako Dawid.

    Ty NAPRAWDE jestes glupszy od przecietnego hamburgera. I to o wiele.

    --
    Yogi(n)

  • 54. Data: 2013-01-26 23:30:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 23:26, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:5104570f$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najpierw mnie pozwij.
    > Poważnie.

    Podaj imię i nazwisko, skoroś taki chojrak.
    Oczywiście sam je łatwo ustalę, ale nie o to teraz chodzi.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 55. Data: 2013-01-26 23:33:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51045905$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podaj imię i nazwisko, skoroś taki chojrak.
    > Oczywiście sam je łatwo ustalę, ale nie o to teraz chodzi.

    Łukasz Kroczka z Niedźwiedza koło Mszany Dolnej. Syn aptekarki.

    --
    Yogi(n)

  • 56. Data: 2013-01-26 23:35:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 23:33, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:51045905$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Łukasz Kroczka z Niedźwiedza koło Mszany Dolnej. Syn aptekarki.

    Pfff! Chuja prawda.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 57. Data: 2013-01-26 23:45:22
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 5:13:42 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > A mozesz podac choc jeden? Jeden, jedyny?

    Zapomniales?

    Slon

  • 58. Data: 2013-01-26 23:51:26
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 5:27:39 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > Ty NAPRAWDE jestes glupszy od przecietnego hamburgera. I to o wiele.

    Nawet gdyby tak bylo, to jest to i tak lepsze
    od bycia bratem prokuratora w bolandii.
    Zeby takim czyms sie chwalic, to dopiero trzeba byc jebnietym.

    Slon

  • 59. Data: 2013-01-27 00:02:02
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > No i cóż - nie, to nie ciekawa dyskusja, a po prostu znów wybiło szambo.
    >
    > A staż po polsku piszemy przez zet z kropką, niedouczony esbolu.

    Tylko winni kretyni tak sie tlumacza.
    Boza sprawiedliwosc dopadla siostre za to,
    ze zostala prokuratorem w tym nieszczesliwym postkomuszym kraju?
    Wszystkich takich won!

    Slon

  • 60. Data: 2013-01-27 00:10:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tylko winni kretyni tak sie tlumacza.
    > Boza sprawiedliwosc dopadla siostre za to,
    > ze zostala prokuratorem w tym nieszczesliwym postkomuszym kraju?
    > Wszystkich takich won!

    Jesteś i głupi i pierdolnięty!

    --
    Yogi(n)