  • 61. Data: 2013-01-27 00:11:04
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51045a2e$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pfff! Chuja prawda.

    Udowodnij!

    --
    Yogi(n)

  • 62. Data: 2013-01-27 00:12:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Zapomniales?

    Pamietam Zygmunta, Dariusza, Zbronsona i podpierdolony porzadnemu
    facetowi i prawdziwemu artyscie "Slon". Innych nie.
    Z tym, ze to nie ja mam "multiple personalities syndrome".
    --
    Yogi(n)

  • 63. Data: 2013-01-27 00:12:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:51045905$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Łukasz Kroczka z Niedźwiedza koło Mszany Dolnej. Syn aptekarki.

    Jestes wsiowy "yntelygent" z rejonu, gdzie psy dupami szczekaja
    a konie na kopytach gwizdaja.
    Wstydzilbym sie takiej siostry, co w bolandii prkuratoruje.

    Slon

  • 64. Data: 2013-01-27 00:19:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jestes wsiowy "yntelygent" z rejonu, gdzie psy dupami szczekaja
    > a konie na kopytach gwizdaja.
    > Wstydzilbym sie takiej siostry, co w bolandii prkuratoruje.

    Każdym postem tylko się pogrążasz...;-)
    Szambo nie tyko wybiło, ale ferementuje.

    --
    Yogi(n)

  • 65. Data: 2013-01-27 00:31:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 6:12:50 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > Pamietam Zygmunta, Dariusza, Zbronsona i podpierdolony porzadnemu
    >
    > facetowi i prawdziwemu artyscie "Slon". Innych nie.

    Jak masz chujowa pamiec, to powinienes notowac.
    Nickow mialem znacznie wiecej.

    > Z tym, ze to nie ja mam "multiple personalities syndrome".

    Z tym, ze ja tego faktu nie ukrywam i nawet informuje o zmianie nicka.
    Jak bedzie trzeba, to zmienie kiedy zechce i w odroznieniu od ciebie,
    zawsze o tym poinformuje.

    Siostra cos o tym wie, czy trzyma morde na klodke, zeby sie nie narazic?
    https://www.youtube.com/watch?v=F516HU3xyuU

    Slon

  • 66. Data: 2013-01-27 00:33:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 5:33:19 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    >
    > wiadomości news:51045905$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Łukasz Kroczka z Niedźwiedza koło Mszany Dolnej. Syn aptekarki.

    Udowodnij.

    Slon

  • 67. Data: 2013-01-27 00:43:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-27 00:33, Slon pisze:
    Twoją siostrę, to mógłbym co najwyżej przelecieć...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 68. Data: 2013-01-27 00:48:22
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Każdym postem tylko się pogrążasz...;-)
    > Szambo nie tyko wybiło, ale ferementuje.

    "Jesteś i głupi i pierdolnięty!" wsiowy "yntelygent"
    z prokuratorskiej rodziny.
    Dobrze, ze sam potwierdziles moje przypuszczenia swojej proweniencji.

    Slon

  • 69. Data: 2013-01-27 00:54:08
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 6:43:07 PM UTC-5, $heikh el $hah wrote:
    > W dniu 2013-01-27 00:33, Slon pisze:
    >
    > Twoją siostrę, to mógłbym co najwyżej przelecieć...

    Tak jak ja przelecialem twoja stara?

    Slon

  • 70. Data: 2013-01-27 01:12:28
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Tak jak ja przelecialem twoja stara?

    No i to w zasadzie wszystko wyjaśnia. To musi być dziedziczne.

    Okazuje się także, że to ty jesteś tym brakującym deklem.

    --
    Yogi(n)