  • 71. Data: 2013-01-27 01:17:58
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 7:12:28 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > No i to w zasadzie wszystko wyjaśnia. To musi być dziedziczne.
    >

    > Okazuje się także, że to ty jesteś tym brakującym deklem.

    Twojej starej, to nie chcialbym przeleciec, deklu.
    Nie zapomnij zanotowac.

    Slon

  • 72. Data: 2013-01-27 01:34:22
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jesteś i głupi i pierdolnięty!

    Jetes aptekarsko prokuratorski dekiel z jakiegos zascianka bolandii.

    https://maps.google.com/maps?hl=en&q=mszana+dolna+gm
    ina&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x4716092fdf022e7d:0xd886ae02
    9cdc2b14,Mszana+Dolna,+Poland&gl=us&ei=vnMEUeM38r7RA
    b-_gYAN&ved=0CI8BELYD

  • 73. Data: 2013-01-27 06:20:37
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-27 01:34, Slon pisze:

> [...]
    ina&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x4716092fdf022e7d:0xd886ae02
    9cdc2b14,Mszana+Dolna,+Poland&gl=us&ei=vnMEUeM38r7RA

    Chjowo strzelił, jak pies niedzajebał.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 74. Data: 2013-01-27 09:14:14
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A dla usenetowych debili została kurwą...

    zapewniam cie ze nie tylko dla usenetowych, i nie tylko dla debili.
    zostala nia dla przytlaczajacej wiekszosci spoleczenstwa.

  • 75. Data: 2013-01-27 09:19:09
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-27 00:43, $heikh el $hah pisze:
    > W dniu 2013-01-27 00:33, Slon pisze:
    > Twoją siostrę, to mógłbym co najwyżej przelecieć...

    qrwa... zaczynam sie gubic.

    moglbys przeleciec siostre yogiego czy slonia? slon ma siostre? jesli
    tak czy ona rowniez jest prokuratorka? :D

  • 76. Data: 2013-01-27 10:16:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > zapewniam cie ze nie tylko dla usenetowych, i nie tylko dla debili.
    > zostala nia dla przytlaczajacej wiekszosci spoleczenstwa.

    Oczywiście, debili w społeczeństwie nie brakuje, czego najlepszym
    dowodem są wyniki wyborów.
    http://img.sadistic.pl/pics/7d0b1f2e03f5.jpg
    A teraz wracaj do masturbacji i okradania staruszek. Z kolegami z
    obrazka.

    --
    Yogi(n)

  • 77. Data: 2013-01-27 10:18:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Twojej starej, to nie chcialbym przeleciec, deklu.
    > Nie zapomnij zanotowac.

    Ty nie jesteś zwyczajnym deklem, ale pokrywą studzienki kanalizacyjnej!

    --
    Yogi(n)

  • 78. Data: 2013-01-27 11:16:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 27, 2013 4:16:59 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, debili w społeczeństwie nie brakuje, czego najlepszym
    >
    > dowodem są wyniki wyborów.

    Od dawna tu pisalem, ze wiekszosc z was, to kretyni.
    Teraz potwierdzasz, ze mialem racje.

    > http://img.sadistic.pl/pics/7d0b1f2e03f5.jpg
    >
    > A teraz wracaj do masturbacji i okradania staruszek. Z kolegami z
    >
    > obrazka.

    Nie kazdy moze miec legalne uprawnienia na okradanie, jak prokurwatorzy.
    Niezlych masz kolegow.

    Slon

  • 79. Data: 2013-01-27 11:18:39
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 27, 2013 4:18:58 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Ty nie jesteś zwyczajnym deklem, ale pokrywą studzienki kanalizacyjnej!

    Nawet to jest lepsze, od rodziny prokurwatorskiej w bolandii.

    Slon

  • 80. Data: 2013-01-27 11:24:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nawet to jest lepsze, od rodziny prokurwatorskiej w bolandii.

    Właz do łodzi podwodnej!

    --
    Yogi(n)