  • Data: 2022-05-09 15:40:55
    Temat: Re: Dekodery DVBT/2 czułość.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 May 2022 15:23:15 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Czasami kierunkowa jest gorsza bo nie łapie odbić przypadkowych. Wiele
    > razy miałem taki myk, ze z odbicia szło lepiej na dookólnej niż kierunkowej

    czyli trzeba miec mozliwosc krecic masztem :-)

    > Synfazowa daje radę (siatka).

    Synfazowa w poziomie ma charakterystyke ... malo kierunkową.

    A w pionie? Odleglosc miedzy antenami powinna byc chyba poł fali po
    linii miedzy dipolami, a czestotliwosci rozne ... ale czy w całym
    kraju nie sa dosc podobne?
    Mux 8 sie rĂłzni, ale on wie w ogole mocno rĂłzni i druga antena bylaby
    najlepsza.

    J.