  • 1. Data: 2010-06-19 16:19:05
    Temat: Dell Studio 1555 czyszczenie
    Od: z <z...@g...pl>

    Myślałem że będzie prościej.
    Niestety 1555 ma od spodu obudowę niedzieloną. Jest ta mała klapka pod
    którą widać ram i hdd.
    http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/s
    tudio1555/po/SM/index.htm
    Z przestudiowania tej instrukcji wynika że żeby się dostać do
    radiatora-wentylatora trzeba praktycznie rozebrać całość łączne z
    "wypruciem" płyty głównej :-)
    W 1535 była jeszcze jedna klapa od spodu po zdjęciu której widać było
    wentylator.
    Komu to przeszkadzało :-(
    Trochę mi się nie uśmiecha rozbierać pierwszego w życiu laptopa na
    gwarancji na drobne kawałki. (Blaszaków było setki)
    Wszyscy piszą że trzeba najpierw odkurzaczem a jak nie radzi to
    rozbierać i nakładać nowe pasty pod radiatory.
    Czy mam wzywać serwis?
    Ile mnie to będzie kosztowało?

  • 2. Data: 2010-06-20 09:42:51
    Temat: Re: Dell Studio 1555 czyszczenie
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > W 1535 była jeszcze jedna klapa od spodu po zdjęciu której widać było
    > wentylator.
    > Komu to przeszkadzało :-(

    no niestety sporo takich laptopów np. HP, widać projektanci chyba na głowę
    trochę upadli by ograniczać dostęp w ten sposób. Jak narazie w 99%
    przypadków odkurzacz (minimum 1600W) z dobrym ssaniem wystarcza po
    przystawieniu do kratki na parę minut.

  • 3. Data: 2010-06-20 11:54:54
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2010-06-20 10:42 AM, Doxent wrote:

> [...]
    > głowę trochę upadli by ograniczać dostęp w ten sposób. Jak narazie w 99%
    > przypadków odkurzacz (minimum 1600W) z dobrym ssaniem wystarcza po

    Hp to upadlo z jakoscia nizej niz chinskie iPhone wiec nie ma nad czym
    ubolewac ;) Co do czyszczenia odkurzaczem warto jednoczesnie ssajac
    odkurzaczem wdmuchiwac sprezone powietrze z drugiej strony.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2010-06-20 17:55:48
    Od: z <z...@g...pl>

    G Nowak pisze:
    Co do czyszczenia odkurzaczem warto jednoczesnie ssajac
    > odkurzaczem wdmuchiwac sprezone powietrze z drugiej strony.

    Do wyboru mam tylko otwór bezpośrednio pod wentylatorem. Trochę mi się
    te kilka minut pełnej mocy nie uśmiecha. Nie zrobi się przypadkiem
    prądnica i trzeba będzie za chwilę wymieniać wentylatora?
    2 cm od wentylatora jest już wylot powietrza do którego przystawienie
    odkurzacza właściwie skutkuje tym samym. Trochę to pomaga ale kupowałem
    Della żeby mieć przemyślaną technologię, dobrą jakość i porządny serwis.
    A tu sprzęt jednorazowego użytku jak wszędzie.

  • 5. Data: 2010-06-21 21:26:14
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2010-06-20 6:55 PM, z wrote:
> [...]
    > Della żeby mieć przemyślaną technologię, dobrą jakość i porządny serwis.
    > A tu sprzęt jednorazowego użytku jak wszędzie.

    Dmuchasz z tylu laptopa (jesli masz takiego, jak na obrazku)
    http://support.dell.com/support/edocs/systems/studio
    1555/en/sm/fan.htm#wp1182238
    . Zgadzam sie w pelni, znajomy ma 1535 tam odkreca sie caly dol i
    czyszczenie, wymiana nie stanowi problemu; widocznie Dell tez ewoluuje
    wtecz.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2010-06-22 08:11:12
    Od: z <z...@g...pl>

    G Nowak pisze:

> [...]
    > . Zgadzam sie w pelni, znajomy ma 1535 tam odkreca sie caly dol i
    > czyszczenie, wymiana nie stanowi problemu; widocznie Dell tez ewoluuje

    Pewnie tak jest sztywniej, lżej i taniej :-(