    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Date: Fri, 10 Jan 2014 12:00:44 +0000 (UTC)

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Jest to moje drugie tankowanie "do pełna", w celu zoriętowania się ile
    > auto spala. Pierwsze nawet mimo tego że trochę jeździłem z przyczepą,
    > na przyczepce co prawda tylko łódź, ale zawsze i to jest jakieś
    > obciążanie, spalanie wyniosło 5,5 litra. Teraz znowu tankuję i absolutny
    > szok - silnik zżarł 7.1 litra na 100 ON ... silnik 1.5 litra CRDI, na
    > obrotomierzu sporadycznie przekraczane 3000 obrotów, a spalanie prawie
    > się zbliżyło do poziomu spalania gazu w 2litrowej Vectrze. W której
    > często ruszam z piskiem opon, a obroty nierzadko osiągają 5000. O co tu
> [...]

    Zbyt mała próba.
    Może np. poprzednio nalałes pod korek a teraz pistolet ci odbił w miare
    szybko?
    Moze akurat jezdziłes krótsze trasy i silnik wiecje pracował na niskich
    temperaturach?
    Moze tym razem wiecej w miescie, mniej na trasie?

    P.S. 2l vectra na gazie i ostrej jezdzie pali ci 7l gazu?
    To jest dopiero ciekawy wynik... Czyli jezdzac nią na bezynie wychodziłoby
    jakies 6,5 PB max.