eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieni › Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Date: Sat, 02 Jun 2012 20:28:52 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <jqdm18$5s0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jqdbjf$ron$1@node2.news.atman.pl> <jqdc5m$cet$2@inews.gazeta.pl>
    <f...@l...googlegroups.com>
    <4fca4e97$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-28-235.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1338661736 6016 87.206.28.235 (2 Jun 2012 18:28:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2012 18:28:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <9...@c...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453121
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-06-02 20:22, kapec wrote:
    > On 2 Cze, 19:34, "Nex@pl"<"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    >> Z jednym ale, należy honować tuleje cylindrowe, nie prawdaż?
    >
    > Wg mnie i nie tylko mnie niekoniecznie. Trzeba cylinder porzadnie
    > pomierzyc, sprawdzic czy nie ma owalizacji na tulejach. Tego nie zrobi
    > byle mechanik bo trzeba miec odpowiednie narzedzia. Jezeli cylinder
    > nie ma rys, nie ma owalizacji i miesci sie w tolerancjach podanych
    > przez producenta nie trzeba honowac a tym bardziej szlifowac.
    > Sam jezdze takim wozem. Wymienialem pierscienie 3 lata temu, do dzis
    > zadnych oznak zuzycia.
    > Wracajac do watku. Jak dymi na czarno to ma zbyt bogata mieszanke.
    > Przyczyn moze byc sporo. Turbina sie konczy (o ile ma turbine), za
    > duza dawka paliwa, zle ustawiony kat wtrysku, lejace wtryskiwacze.

    W poniedzialek pogadam z mechanikiem dlaczego nie zasugerowal mi
    zrobienia szlifu cylindrow.
    Co do zlokalizowania przyczyny kopcenia poza cylindrami/pierscieniami,
    w jaki sposob mozna zrobic to szybko i tanio? Diagnostyka komputerowa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: