  • Data: 2012-06-05 22:09:47
    Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqjdgq$sgh$1@inews.gazeta.pl...

    > W tym są bzdurne że teraz piszesz że wywaliłeś komplet nowych pierścieni
    > bo
    > wadliwe były. Pierścienie są robione z dokładnością do trzeciego miejsca
    > po
    > przecinku. Jak Ty stwierdziłeś że są złe jak maksymalnie możesz dysponować
    > suwmiarką z marketu.

    Bo w 2 miejscach gdzie zwykle występuje najmniejsze ciśnienie pierścienia na
    ścianki było ono za niskie. Jak je mogę mierzyć w celu sprawdzenia to sobie
    chyba jesteś w stanie wyobrazić?
    Twoje insynuacje co do dostępnych dla mnie narzędzi pomiarowych są na
    poziomie, który nie jest warty jakiejkolwiek riposty z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz