eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieni › Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Date: Wed, 6 Jun 2012 10:45:24 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jqdbjf$ron$1@node2.news.atman.pl><jqdc5m$cet$2@inews.gazeta.pl><f7c2800f
    -70e1-4a5e-8c85-933efc8a6177@l17g2000vbj.googlegroups.com><4fca4e97$0$267
    05$65785112@news.neostrada.pl><91cb02cf-ae9f-4cf9-b984-881c5736c207@cu1g2
    000vbb.googlegroups.com><jqgjmm$qta$1@inews.gazeta.pl>
    <jqglcm$9fc$209@usenet.news.interia.pl> <jqgr6n$g23$1@inews.gazeta.pl>
    <jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl>
    <4fcf1c80$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338979524 18795 172.20.26.235 (6 Jun 2012 10:45:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 10:45:24 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 164.126.128.48
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453698
    [ ukryj nagłówki ]

    Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl...
    > >
    > >>>Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >> Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > >>> Honowanie służy utrzymaniu filmu olejowego.
    > >>
    > >> TeĹź.
    > >> A w początkowej fazie docierania do uzyskania szczelności pierścień
    > >> cylinder.
    > >>
    > > i jak to się ma do twojej wczesniejszej wypowiedzi?
    > > "W nowym silniku to właśnie kiepskiego
    > > kształtu pierścień dociera się do prawie idealnego cylindra."
    > >
    > > wiadomo że to głównie cylinder się ściera, a nie pierścień.
    >
    > Jak wyciągam zużyte pierścienie z silnika w którym cylinder ma progi prawie
    >
    > niezauważalne to co do czego się dotarło?
    >
    A te pierścienie co wyciągasz to są o połowę cieńsze czy raptem przerwa na
    zamku z 0,25 zrobiła się 0,45?. Jak się lubisz bawić nie tylko teoretycznie to
    złóż silnik bez pierścieni. Też zapali i będzie pracował. No może do odpalenia
    będzie potrzebował dwa razy większych obrotów.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: