eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel dymi po wymianie pierscieni › Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
    Date: Wed, 6 Jun 2012 22:13:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <jqodkp$1so$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jqdbjf$ron$1@node2.news.atman.pl><jqdc5m$cet$2@inews.gazeta.pl><f7c2800f
    -70e1-4a5e-8c85-933efc8a6177@l17g2000vbj.googlegroups.com><4fca4e97$0$267
    05$65785112@news.neostrada.pl><91cb02cf-ae9f-4cf9-b984-881c5736c207@cu1g2
    000vbb.googlegroups.com><jqgjmm$qta$1@inews.gazeta.pl>
    <jqglcm$9fc$209@usenet.news.interia.pl> <jqgr6n$g23$1@inews.gazeta.pl>
    <jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl>
    <4fcf1c80$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.181.105.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1339013594 1944 178.181.105.50 (6 Jun 2012 20:13:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 20:13:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: l99ukasz
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453784
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl...
    > A te pierścienie co wyciągasz to są o połowę cieńsze czy raptem przerwa na
    > zamku z 0,25 zrobiła się 0,45?. Jak się lubisz bawić nie tylko
    > teoretycznie to
    > złóż silnik bez pierścieni. Też zapali i będzie pracował. No może do
    > odpalenia
    > będzie potrzebował dwa razy większych obrotów.

    Zdarzają się pierścienie z luzem o wiele większym niż 0,45. Widuję czasem i
    ponad 1,5 mm. Zakładając, że pierścień zużywa się po obwodzie równowmiernie
    to wzrost obwodu o 1,2mm dał by wzrost średnicy cylindra 0,38mm, lub o tyle
    samo zmniejszenie grubości. Widząc nieznaczne zużycie gładzi, mniejsze niż
    np. dopuszczalne 0,1 mm średnicy to wychodzi, że o więcej niż 0,14 spadnie
    grubość pierścienia. To nie jest mało. Bywają pierścienie zgarniające prawie
    pozbawione ostrzy zdejmujących nadmiar oleju, luz na zamku jest wtedy
    zdecydowanie większy.
    Zakładając docieranie jako pewien rodzaj zużywania nadal pozostaje przy tym,
    że to pierścień bardziej dociera się w początkowej fazie pracy do cylindra
    niż odwrotnie.
    To, że sprężanie bez pierścieni jakieś jest to ja wiem. Co d. prędkości
    obrotwej potrzebnej do odpalenia silnika to nie wiem jaka bo nie znam luzów,
    wpływu uszczelniającego oleju na ścianach i wymaganego ciśnienia do zapłonu
    paliwa wtryśniętego do cylindra.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: